Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výstava představila autorčinu tvorbu z roku 2010, kdy byla vyzvána k interpretaci některé ze skladeb Leoše Janáčka pro výstavu Druhotvary 3. Zápisník zmizelého si autorka vybrala sama a volba to nebyla překvapivá. Tvorba Inge Koskové je totiž vyjímečná svým psychologickým a emočním přesahem, a proto její zájem směřoval k citově snad nejvypjatějšímu skladatelovu dílu. Kosková zaznamenala při poslechu skladby svůj vnitřní prožitek v jakémsi automatickém záznamu, který je svým způsobem prožitkovou partiturou daného díla. Záznam je proveden při jediném poslechu v prvním případě malbou štětcem, v druhém pak malbou přímo prsty. Záznam, který je takto tvořen v čase a tím se zcela překrývá s partiturou skladby, je jedinečným vzhledem do autorčina pochopení Janáčkova díla.
- Výstava představila autorčinu tvorbu z roku 2010, kdy byla vyzvána k interpretaci některé ze skladeb Leoše Janáčka pro výstavu Druhotvary 3. Zápisník zmizelého si autorka vybrala sama a volba to nebyla překvapivá. Tvorba Inge Koskové je totiž vyjímečná svým psychologickým a emočním přesahem, a proto její zájem směřoval k citově snad nejvypjatějšímu skladatelovu dílu. Kosková zaznamenala při poslechu skladby svůj vnitřní prožitek v jakémsi automatickém záznamu, který je svým způsobem prožitkovou partiturou daného díla. Záznam je proveden při jediném poslechu v prvním případě malbou štětcem, v druhém pak malbou přímo prsty. Záznam, který je takto tvořen v čase a tím se zcela překrývá s partiturou skladby, je jedinečným vzhledem do autorčina pochopení Janáčkova díla. (cs)
- The exhibition presented Inge Kosková's work from 2010, when she was called upon to interpret some of the compositions for the exhibition Druhotvary 3. She chose The Diary of One Who Disappeared and it was not a suprising choice Kosková's work is exceptional because its psychological and emotional overlap, and therefore her interest was directed to emotionally most exalted composer's work. She recorded her inner experience while listening the composition in a kind of automatic recording, which is a kind of experiential score of the work. A record is made in a single listening as a brush painting in the first case, the second is painted directly with fingers. A record that is thus formed simultaneously and thereby completely overlaps with the score is unique due to the author's understanding of Janáček's works. (en)
|
Title
| - Inge Kosková / Experiential Records (en)
- Inge Kosková / Prožitkové záznamy
- Inge Kosková / Prožitkové záznamy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Inge Kosková / Experiential Records (en)
- Inge Kosková / Prožitkové záznamy
- Inge Kosková / Prožitkové záznamy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14210/14:00078922!RIV15-MSM-14210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14210/14:00078922
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| |
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| - Památník Leoše Janáčka, Brno
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/statKonaniAkce
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/ukonceniAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |