About: Urban environment in context of foreign language teaching: contemporary strategies and future perspectives with modern technology     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • In this chapter the city from various angles in relation to teaching foreign languages to adults is examinated. She mentions the perspectives for the use of augmented reality in teaching foreign languages, and above all she offers methodologies for activities that emphasize cooperation, authenticity, effectivity, and attractiveness. This in most cases assumes the use of the Internet and other modern technologies. Her methodologies are adaptable for all languages, although some examples are oriented towards Polish. She includes social networks such as Instagram, Facebook, and Foursquare, as well as Google Street View, etc. She also advises how to find a suitable native speaker of your target language in your city, recommends how to use and create teaching videos, and offers a guide to asking questions in the street in the form of surveys or Mad Libs, as well as new approaches for assigning homework. (en)
  • Autorka v kapitole nahlíží na město z různých úhlů pohledu z hlediska cizojazyčné výuky dospělých osob. Zmiňuje perspektivy využití augmentované reality v kontextu výuky cizího jazyka, ale především poskytuje vlastní konkrétní postupy aktivit, které kladou důraz na spolupráci, autenticitu, efektivitu a atraktivitu, což ve většině případů předpokládá využití internetu a moderních technologií. Postupy jsou obecně adaptovatelné, některé příklady jsou uváděny s ohledem na polštinu. Zahrnuje i sociální sítě Instagram, Facebook a Foursquare, službu Google Street View aj. Radí také, jak si ve svém městě nalézt vhodného rodilého mluvčího svého cílového jazyka, doporučuje způsob využití a tvorbu výukových videí, poskytuje návod na dotazování v ulicích, v podobě anket či mad libs. Prozrazuje nové formy zadání domácích úkolů. Přidává výzvu učitelům cizích jazyků, aby se zajímali o propojení výuky s internetem a moderními technologiemi, pokud chtějí udržet krok se svými studenty.
  • Autorka v kapitole nahlíží na město z různých úhlů pohledu z hlediska cizojazyčné výuky dospělých osob. Zmiňuje perspektivy využití augmentované reality v kontextu výuky cizího jazyka, ale především poskytuje vlastní konkrétní postupy aktivit, které kladou důraz na spolupráci, autenticitu, efektivitu a atraktivitu, což ve většině případů předpokládá využití internetu a moderních technologií. Postupy jsou obecně adaptovatelné, některé příklady jsou uváděny s ohledem na polštinu. Zahrnuje i sociální sítě Instagram, Facebook a Foursquare, službu Google Street View aj. Radí také, jak si ve svém městě nalézt vhodného rodilého mluvčího svého cílového jazyka, doporučuje způsob využití a tvorbu výukových videí, poskytuje návod na dotazování v ulicích, v podobě anket či mad libs. Prozrazuje nové formy zadání domácích úkolů. Přidává výzvu učitelům cizích jazyků, aby se zajímali o propojení výuky s internetem a moderními technologiemi, pokud chtějí udržet krok se svými studenty. (cs)
Title
  • Urban environment in context of foreign language teaching: contemporary strategies and future perspectives with modern technology (en)
  • Městský prostor v kontextu výuky cizího jazyka: současné možnosti využití a budoucí perspektivy za pomoci moderních technologií
  • Městský prostor v kontextu výuky cizího jazyka: současné možnosti využití a budoucí perspektivy za pomoci moderních technologií (cs)
skos:prefLabel
  • Urban environment in context of foreign language teaching: contemporary strategies and future perspectives with modern technology (en)
  • Městský prostor v kontextu výuky cizího jazyka: současné možnosti využití a budoucí perspektivy za pomoci moderních technologií
  • Městský prostor v kontextu výuky cizího jazyka: současné možnosti využití a budoucí perspektivy za pomoci moderních technologií (cs)
skos:notation
  • RIV/00216224:14210/13:00071412!RIV14-MSM-14210___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 87445
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14210/13:00071412
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • foreign language teaching; foreign language learning; urban environment; Augmented reality; Instagram; Foursquare; educational technology (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [0F508BBC82CE]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Podoby a proměny města ve slovanských a vybraných neslovanských kulturách, literaturách a jazycích
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Neničková, Veronika
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Masarykova univerzita
https://schema.org/isbn
  • 9788021065697
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14210
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software