Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Kapitola vymezuje lokální a globální specifika marketingového mixu nových náboženských hnutí na příkladu organizace Jóga v denním životě. V úvodní části se studie zabývá termínem nová náboženská hnutí a nástinem legislativního zázemí v České republice. Jádrem studie je analýza produktu, místa, komunikace a ceny Jógy v denním životě. Tato analýza poukazuje na určité zvláštnosti, které souvisejí se specifičností produktu náboženských společností. Studie dospívá k závěru, že v případě Jógy v denním životě je snaha předložit zájemcům produkt jako komplexní produkt pro globální %22duchovní%22 tržiště a minimalizovat jeho regionální odlišnosti. Tomu přizpůsobuje i ostatní složky marketingového mixu, u kterých si lze povšimnout nebývalé propojenosti a obdivuhodného konsenzu.
- Kapitola vymezuje lokální a globální specifika marketingového mixu nových náboženských hnutí na příkladu organizace Jóga v denním životě. V úvodní části se studie zabývá termínem nová náboženská hnutí a nástinem legislativního zázemí v České republice. Jádrem studie je analýza produktu, místa, komunikace a ceny Jógy v denním životě. Tato analýza poukazuje na určité zvláštnosti, které souvisejí se specifičností produktu náboženských společností. Studie dospívá k závěru, že v případě Jógy v denním životě je snaha předložit zájemcům produkt jako komplexní produkt pro globální %22duchovní%22 tržiště a minimalizovat jeho regionální odlišnosti. Tomu přizpůsobuje i ostatní složky marketingového mixu, u kterých si lze povšimnout nebývalé propojenosti a obdivuhodného konsenzu. (cs)
- The chapter identifies local and global marketing mix specifics in Yoga In Daily Life organization. The introductory part deals with new religious movement term and legislative situation in Czech Republic. The centre of study is an analyze of product, place, communication and price of Yoga In Daily Life. This analyze adverts to some specific aspects that are typical for products of religious movements. The chapter discovers Yoga In Daily Life’s effort to makes a holistic product for global „spiritual“ market without major differences in regional areas. On the basis of this target are all units of marketing mix connected, surprisingly in high level of consensus. (en)
|
Title
| - Marketing mix of the Organisation Yoga In Daily Life (en)
- Marketingový mix organizace Jóga v denním životě.
- Marketingový mix organizace Jóga v denním životě. (cs)
|
skos:prefLabel
| - Marketing mix of the Organisation Yoga In Daily Life (en)
- Marketingový mix organizace Jóga v denním životě.
- Marketingový mix organizace Jóga v denním životě. (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14210/13:00070323!RIV14-MSM-14210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14210/13:00070323
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Maheshwarananda; marketing mix; new religious movements; Yoga In Daily Life (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| - Protipóly marketingové komunikace
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Globální a lokální v marketingové komunikaci
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |