Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Digital technologies are becoming an important medium in many areas of human life, not least in the area of education: they have critical potential with respect to teaching and learning support and constitute a driving force behind innovation processes facilitating the emergence of new learning forms (formal and informal learning) and even entirely new learning approaches, e.g. mobile learning and learning personalization. Although this publication reflects these technological developments, the authors are primarily concerned with e-learning in the context of teaching and learning as such: the book takes into consideration various approaches to learning, e-learning and learning theory as well as empirical field research – including research carried out by the main author. Most chapters thus include a section detailing relevant research findings. The authors of the book likewise draw on their own experience with the long-term application of online technologies in education. (en)
- Kniha přináší komplexní pohled na problematiku e-learningu. Autoři představují teoretická východiska e-learningu, seznamují s proměnami učení v souvislosti s rozvojem ICT, ale také s klíčovými teoriemi učení. Pozornost je věnována studentům i učitelům učícím (se) v době digitálních technologií. Autoři zde využívají výsledků mnoha empirických výzkumů z oblasti e-learningu. Jednu ze stěžejních kapitol tvoří pedagogická typologie online technologií, která ukazuje možnosti i meze jejich využití v různých podobách výuky či učení se.
- Kniha přináší komplexní pohled na problematiku e-learningu. Autoři představují teoretická východiska e-learningu, seznamují s proměnami učení v souvislosti s rozvojem ICT, ale také s klíčovými teoriemi učení. Pozornost je věnována studentům i učitelům učícím (se) v době digitálních technologií. Autoři zde využívají výsledků mnoha empirických výzkumů z oblasti e-learningu. Jednu ze stěžejních kapitol tvoří pedagogická typologie online technologií, která ukazuje možnosti i meze jejich využití v různých podobách výuky či učení se. (cs)
|
Title
| - E-learning : učení (se) s online technologiemi
- E-learning : učení (se) s online technologiemi (cs)
- E-learning : teaching and learning with online technologies (en)
|
skos:prefLabel
| - E-learning : učení (se) s online technologiemi
- E-learning : učení (se) s online technologiemi (cs)
- E-learning : teaching and learning with online technologies (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14210/12:00060711!RIV13-MSM-14210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14210/12:00060711
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - e-learning; learning; learning theory; information and communication technologies (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - E-learning : učení (se) s online technologiemi
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Sudický, Petr
- Zounek, Jiří
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Wolters Kluwer Česká republika
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |