About: Ideální model vyučování v didaktických materiálech pro učitele aneb Návod ke stavebnici     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek je věnován zkoumání didaktických materiálů určených učitelům základních škol. V současné době je učitelům k dispozici velké množství digitálních učebních materiálů. Například metodický portál RVP (http://rvp.cz/) nabízí šest tisíc podobných dokumentů pro učitele, kteří je mohou „bez podrobných metodických návodů či složitých úprav využívat jako kostičky stavebnice Lego“. Zajímá nás, jak je v těchto dokumentech prezentována ideální vyučovací hodina. Předpokládáme, že didaktické materiály obsahují ideová sdělení, a budeme se snažit tento diskurs analyticky rozkrýt. Vedle analýzy ideových poselství dokumentů portálu RVP se dále zaměříme na to, které materiály z materiálů dostupných na portálu RVP učitelé reálně využívají. Použijeme přitom statistiky návštěvnosti na tomto portálu a četnost stahování jednotlivých dokumentů. Tímto způsobem lze vysledovat, které tematické oblasti učitele nejvíce zajímají, a tak poukázat na jejich vzdělávací potřeby.
  • Příspěvek je věnován zkoumání didaktických materiálů určených učitelům základních škol. V současné době je učitelům k dispozici velké množství digitálních učebních materiálů. Například metodický portál RVP (http://rvp.cz/) nabízí šest tisíc podobných dokumentů pro učitele, kteří je mohou „bez podrobných metodických návodů či složitých úprav využívat jako kostičky stavebnice Lego“. Zajímá nás, jak je v těchto dokumentech prezentována ideální vyučovací hodina. Předpokládáme, že didaktické materiály obsahují ideová sdělení, a budeme se snažit tento diskurs analyticky rozkrýt. Vedle analýzy ideových poselství dokumentů portálu RVP se dále zaměříme na to, které materiály z materiálů dostupných na portálu RVP učitelé reálně využívají. Použijeme přitom statistiky návštěvnosti na tomto portálu a četnost stahování jednotlivých dokumentů. Tímto způsobem lze vysledovat, které tematické oblasti učitele nejvíce zajímají, a tak poukázat na jejich vzdělávací potřeby. (en)
  • Příspěvek je věnován zkoumání didaktických materiálů určených učitelům základních škol. V současné době je učitelům k dispozici velké množství digitálních učebních materiálů. Například metodický portál RVP (http://rvp.cz/) nabízí šest tisíc podobných dokumentů pro učitele, kteří je mohou „bez podrobných metodických návodů či složitých úprav využívat jako kostičky stavebnice Lego“. Zajímá nás, jak je v těchto dokumentech prezentována ideální vyučovací hodina. Předpokládáme, že didaktické materiály obsahují ideová sdělení, a budeme se snažit tento diskurs analyticky rozkrýt. Vedle analýzy ideových poselství dokumentů portálu RVP se dále zaměříme na to, které materiály z materiálů dostupných na portálu RVP učitelé reálně využívají. Použijeme přitom statistiky návštěvnosti na tomto portálu a četnost stahování jednotlivých dokumentů. Tímto způsobem lze vysledovat, které tematické oblasti učitele nejvíce zajímají, a tak poukázat na jejich vzdělávací potřeby. (cs)
Title
  • Ideální model vyučování v didaktických materiálech pro učitele aneb Návod ke stavebnici
  • Ideální model vyučování v didaktických materiálech pro učitele aneb Návod ke stavebnici (cs)
  • Ideal model of teaching, Instructions for the kit (en)
skos:prefLabel
  • Ideální model vyučování v didaktických materiálech pro učitele aneb Návod ke stavebnici
  • Ideální model vyučování v didaktických materiálech pro učitele aneb Návod ke stavebnici (cs)
  • Ideal model of teaching, Instructions for the kit (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14210/11:00050055!RIV12-GA0-14210___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/09/0752)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 203326
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14210/11:00050055
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • ideal model of teaching; instruction (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [7524D330F8DB]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Šeďová, Klára
  • Švaříček, Roman
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14210
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software