About: Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu vysokoškolské e-learningové výuky. Nejprve jsou popsány charakteristiky daného e-learningového prostředí (zejména pak výhody a nevýhody), dále způsob nahlížení učitelů z pedagogického a didaktického hlediska na e-learningovou výuku a nakonec je vylíčeno, jakou konkrétní podobu může mít vysokoškolská výuka prostřednictvím e-learningových prostředků. Příspěvek poukazuje zejména na to, že učitelovo myšlení a přesvědčení hraje klíčovou roli (vedle vlivu katedry a charakteru předmětu) v tom, jakých podob bude výuka učitele nabývat. Konkrétně se jedná o výzkum systému ELF/Moodle využívaný na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.
  • Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu vysokoškolské e-learningové výuky. Nejprve jsou popsány charakteristiky daného e-learningového prostředí (zejména pak výhody a nevýhody), dále způsob nahlížení učitelů z pedagogického a didaktického hlediska na e-learningovou výuku a nakonec je vylíčeno, jakou konkrétní podobu může mít vysokoškolská výuka prostřednictvím e-learningových prostředků. Příspěvek poukazuje zejména na to, že učitelovo myšlení a přesvědčení hraje klíčovou roli (vedle vlivu katedry a charakteru předmětu) v tom, jakých podob bude výuka učitele nabývat. Konkrétně se jedná o výzkum systému ELF/Moodle využívaný na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. (en)
  • Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu vysokoškolské e-learningové výuky. Nejprve jsou popsány charakteristiky daného e-learningového prostředí (zejména pak výhody a nevýhody), dále způsob nahlížení učitelů z pedagogického a didaktického hlediska na e-learningovou výuku a nakonec je vylíčeno, jakou konkrétní podobu může mít vysokoškolská výuka prostřednictvím e-learningových prostředků. Příspěvek poukazuje zejména na to, že učitelovo myšlení a přesvědčení hraje klíčovou roli (vedle vlivu katedry a charakteru předmětu) v tom, jakých podob bude výuka učitele nabývat. Konkrétně se jedná o výzkum systému ELF/Moodle využívaný na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. (cs)
Title
  • Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky
  • Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky (cs)
  • Teacher's belief as a key element of e-learning. Qualitative research of e-learning at university-level teaching (en)
skos:prefLabel
  • Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky
  • Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky (cs)
  • Teacher's belief as a key element of e-learning. Qualitative research of e-learning at university-level teaching (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14210/07:00032508!RIV10-MSM-14210___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 443966
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14210/07:00032508
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • e-learning; qualitative research; high schools (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [A3CADDF9C9BE]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Hradec Králové
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Hradec Králové
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Zounek, Jiří
  • Švaříček, Roman
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Gaudeamus
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7041-573-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14210
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software