Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek prezentuje rozdíly mezi výstupově a procesně orientovanými paradigmatickými modely environmentální výchovy. Stručně popisuje jejich historii a hlavní teze. Autor předpokládá, že deklarované rozdíly souvisí s určitým neporozuměním modelu odpovědného environmentálního chování, který představuje klíčovou teorii výstupově orientovanému přístupu. Domnívá se, že v praxi nejsou prezentované rozdíly tak zásadní a že platnost každého nového přístupu by měla být doložena evaluací jeho dopadů na znalosti, dovednosti, postoje, hodnoty a chování.
- Článek prezentuje rozdíly mezi výstupově a procesně orientovanými paradigmatickými modely environmentální výchovy. Stručně popisuje jejich historii a hlavní teze. Autor předpokládá, že deklarované rozdíly souvisí s určitým neporozuměním modelu odpovědného environmentálního chování, který představuje klíčovou teorii výstupově orientovanému přístupu. Domnívá se, že v praxi nejsou prezentované rozdíly tak zásadní a že platnost každého nového přístupu by měla být doložena evaluací jeho dopadů na znalosti, dovednosti, postoje, hodnoty a chování. (cs)
- The article presents differences between outcome-based and process-based paradigmatic approaches in environmental education. It briefly summarizes their history and main points. The author supposes that the controversy lays partially in misunderstanding of the model of responsible environmental behavior which is crucial for outcome-based approach. He argues that the differences between paradigms are not so deep in praxis and that all new approaches should be evaluated in terms of their contribution to knowledge, skills, values, attitudes and behavior. (en)
|
Title
| - Výstupy či procesy: paradigmatický (kvazi)spor environmentální výchovy
- Outcome-based or process-based education: paradigmatic (quasi)controversy of environmental education (en)
- Výstupy či procesy: paradigmatický (kvazi)spor environmentální výchovy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Výstupy či procesy: paradigmatický (kvazi)spor environmentální výchovy
- Outcome-based or process-based education: paradigmatic (quasi)controversy of environmental education (en)
- Výstupy či procesy: paradigmatický (kvazi)spor environmentální výchovy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11690/09:00012732!RIV10-MZP-11690___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11690/09:00012732
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - responsible environmental behavior; process-based education; outcome-based education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |