Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek mapuje dětskou zkušenost s druhy komunikace, kterou přináší mobilní telefon. Zjišťuje délku zkušenosti s moblem u žáků 4. a 5. roč. ZŠ na vzorku více než 300 respondentů. Zaznamenává spektrum činností, které jsou dětem dostupné a které jsou preferované. Výzkum je zjišťující, je orientován kvantitativně. Výsledkem je potvrzení, že komunikační účel při používání mobilu je dětmi tohoto věku preferován. Další oblíbené činnosti, tj. poslechy písní, hraní her, posléze i obrazové záznamy fotografováním a natáčením nabízejí komunikační zkušenosti nad společně sdíleným obsahem. V souvislosti s propojováním mediální výchovy se vzdělávací oblastí Jazyk a jazyková komunikace se otevírá příležitost ke kultivaci mluveného i psaného projevu a rozpoznávání komunikačních záměrů uskutečňovaných v elektronickém prostředí na 1. stupni ZŠ.
- Příspěvek mapuje dětskou zkušenost s druhy komunikace, kterou přináší mobilní telefon. Zjišťuje délku zkušenosti s moblem u žáků 4. a 5. roč. ZŠ na vzorku více než 300 respondentů. Zaznamenává spektrum činností, které jsou dětem dostupné a které jsou preferované. Výzkum je zjišťující, je orientován kvantitativně. Výsledkem je potvrzení, že komunikační účel při používání mobilu je dětmi tohoto věku preferován. Další oblíbené činnosti, tj. poslechy písní, hraní her, posléze i obrazové záznamy fotografováním a natáčením nabízejí komunikační zkušenosti nad společně sdíleným obsahem. V souvislosti s propojováním mediální výchovy se vzdělávací oblastí Jazyk a jazyková komunikace se otevírá příležitost ke kultivaci mluveného i psaného projevu a rozpoznávání komunikačních záměrů uskutečňovaných v elektronickém prostředí na 1. stupni ZŠ. (cs)
- Contribution deals with research aimed et maping children experience with types of communication by mobil phone. It asks at the range of their experience, preferences of the type of communication and other activities. The research is based on quntitative approach. Data confirm, that communication function of mobil is the most signifiant for children. But they also like to communicate among themselves about songs, films, games and pictures filmed by their mobil. Mediate education is conneted with educational content of Language and language communication at basic school conception. Our findings emphasise respect to specific communication space of mobil during education pupils of a primary school on perception and creation of communication acts. (en)
|
Title
| - Children Experience with Communication by Mobil Phone (en)
- Dětská zkušenost s komunikací v prostředí mobiního telefonu
- Dětská zkušenost s komunikací v prostředí mobiního telefonu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Children Experience with Communication by Mobil Phone (en)
- Dětská zkušenost s komunikací v prostředí mobiního telefonu
- Dětská zkušenost s komunikací v prostředí mobiního telefonu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/14:10290268!RIV15-GA0-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/14:10290268
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - pupil of a primary school; mobil phone; communication; media education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |