About: Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The paper focuses on the manner and extent of the use of ICT in teaching Russian, which is based on the formulation of the exercises and tasks in textbooks. The main motivating factor for work with ICT (for both teachers and pupils) is considered to be the assignment of the individual exercises. The paper deals with the typology of the assignments and the frequency of their occurrence in four most widely used textbook sets for teaching Russian in the Czech environment. Attention is paid particularly to the formulation of the assignments and the role of ICT in their fulfilment. Assignments that encourage the use of ICT, were divided according to their character and focus into several groups. The results of this classification are presented in the text. The evaluation of electronic support of each set, a form of such support and its interconnection with printed elements of these textbook sets are presented as well. (en)
  • Příspěvek je zaměřen na způsob a míru využití ICT ve výuce ruského jazyka, které vychází z formulací zadání cvičení a úkolů v učebnicích. Za hlavní motivační prvek pro práci s ICT (jak pro učitele, tak i pro žáky) je považováno zadání jednotlivých cvičení. Příspěvek se zabývá typologií těchto zadání i četností jejich výskytu, a to ve čtyřech nejpoužívanějších učebních souborech pro výuku ruského jazyka v českém prostředí. Pozornost je věnována zejména formulaci úkolů a roli, kterou hrají pro jejich splnění právě ICT. Zadání, která nabádají k využití ICT, byla podle svého charakteru a zaměření rozdělena do několika skupin, výsledky této klasifikace jsou představeny v textu. U každého souboru je také hodnocena jeho elektronická podpora, je představena forma této podpory a míra jejího provázání s tištěnými prvky učebního souboru.
  • Příspěvek je zaměřen na způsob a míru využití ICT ve výuce ruského jazyka, které vychází z formulací zadání cvičení a úkolů v učebnicích. Za hlavní motivační prvek pro práci s ICT (jak pro učitele, tak i pro žáky) je považováno zadání jednotlivých cvičení. Příspěvek se zabývá typologií těchto zadání i četností jejich výskytu, a to ve čtyřech nejpoužívanějších učebních souborech pro výuku ruského jazyka v českém prostředí. Pozornost je věnována zejména formulaci úkolů a roli, kterou hrají pro jejich splnění právě ICT. Zadání, která nabádají k využití ICT, byla podle svého charakteru a zaměření rozdělena do několika skupin, výsledky této klasifikace jsou představeny v textu. U každého souboru je také hodnocena jeho elektronická podpora, je představena forma této podpory a míra jejího provázání s tištěnými prvky učebního souboru. (cs)
Title
  • Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce
  • Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce (cs)
  • Formulation of Tasks in Russian Language Textbooks for Elementary and Secondary Schools as an Incentive for the Use of ICT in Education (en)
skos:prefLabel
  • Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce
  • Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce (cs)
  • Formulation of Tasks in Russian Language Textbooks for Elementary and Secondary Schools as an Incentive for the Use of ICT in Education (en)
skos:notation
  • RIV/00216208:11410/14:10289946!RIV15-MSM-11410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 2
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 17302
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216208:11410/14:10289946
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Russian language teaching and learning; textbook; ICT; functional literacy; exercise (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [2EB266758A81]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Didaktické studie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 6
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Rozboudová, Lenka
issn
  • 1804-1221
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 11410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software