Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Monografie se zabývá povahou výchovy jako specifického lidského jednání. Z hermeneutických pozic zkoumá ontologická východiska výchovného vztahu ke světu, ke společenství a k sobě samému. Ukazuje kontexty, v nichž se výchova rodí, a podmínky, v nichž je možno ji rozvinout. Monografie se soustřeďuje na etickou dimenzi výchovy a vzdělání, opírá se o výsledky studia a analýzy filosofické, psychologické a pedagogické primární i sekundární literatury a o výsledky longitudálních kvalitativních výzkumů v oblasti pedagogické činnosti.
- Monografie se zabývá povahou výchovy jako specifického lidského jednání. Z hermeneutických pozic zkoumá ontologická východiska výchovného vztahu ke světu, ke společenství a k sobě samému. Ukazuje kontexty, v nichž se výchova rodí, a podmínky, v nichž je možno ji rozvinout. Monografie se soustřeďuje na etickou dimenzi výchovy a vzdělání, opírá se o výsledky studia a analýzy filosofické, psychologické a pedagogické primární i sekundární literatury a o výsledky longitudálních kvalitativních výzkumů v oblasti pedagogické činnosti. (cs)
- The monograph deals with the nature of education as a specific human behavior. The hermeneutical positions explores the ontological basis of the educational relationship with the world community and to himself. Shows the contexts in which education is born, and the conditions in which it is possible to develop it. This monograph focuses on the ethical dimension of education. It is based on the results of studying and analysing primary as well as secondary philosophical, psychological and pedagogical sources and on the results of long-term qualitative research in the field of pedagogical activity. (en)
|
Title
| - Fenomén výchovy a etika učitelského povolání
- Fenomén výchovy a etika učitelského povolání (cs)
- The phenomenon of education and ethics of the teaching profession (en)
|
skos:prefLabel
| - Fenomén výchovy a etika učitelského povolání
- Fenomén výchovy a etika učitelského povolání (cs)
- The phenomenon of education and ethics of the teaching profession (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/14:10285735!RIV15-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/14:10285735
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - ethical dimension of education; relationship to oneself; relationship to society; relationship to the world; education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Fenomén výchovy a etika učitelského povolání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Pelcová, Naděžda
- Semrádová, Ilona
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |