Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The book systematically describes specifications related to development and education of children younger than 6 years in a family environment as well as with focus on educational practice in nursery schools. This issue is extended by the results of the research aimed at parents on maternity leave as well as the description of effects the indirect support (experiential, material) has on quality of children's games, and by the description of the significant and comprehensive role games play in satisfying needs of children. Other than that, specific outcomes of preschool period are stated together with child-focused diagnostics, and other alternative programmes in nursery schools. (en)
- Kniha systematicky popisuje specifika rozvoje a výchovy dětí do šesti let jak v rodině, tak se zaměřením na vzdělávací práci v mateřských školách. Toto vydání je rozšířeno o výsledky průzkumu u rodičů na mateřské dovolené, výsledky vlivu nepřímé podpory (zážitkové, materiální) na kvalitu námětů dětských her a význam hry jako základu komplexního naplnění potřeb dětí. Dále jsou uváděny konkretizované výstupy z předškolního období, diagnostika zaměřená na dítě a další alternativní programy v mateřských školách.
- Kniha systematicky popisuje specifika rozvoje a výchovy dětí do šesti let jak v rodině, tak se zaměřením na vzdělávací práci v mateřských školách. Toto vydání je rozšířeno o výsledky průzkumu u rodičů na mateřské dovolené, výsledky vlivu nepřímé podpory (zážitkové, materiální) na kvalitu námětů dětských her a význam hry jako základu komplexního naplnění potřeb dětí. Dále jsou uváděny konkretizované výstupy z předškolního období, diagnostika zaměřená na dítě a další alternativní programy v mateřských školách. (cs)
|
Title
| - Dítě a mateřská škola. Co by měli rodiče znát a učitelé respektovat a rozvíjet
- Dítě a mateřská škola. Co by měli rodiče znát a učitelé respektovat a rozvíjet (cs)
- Child and nursery school. What should parents know and teachers respect and develop (en)
|
skos:prefLabel
| - Dítě a mateřská škola. Co by měli rodiče znát a učitelé respektovat a rozvíjet
- Dítě a mateřská škola. Co by měli rodiče znát a učitelé respektovat a rozvíjet (cs)
- Child and nursery school. What should parents know and teachers respect and develop (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/14:10285120!RIV15-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/14:10285120
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - alternative programmes; the diagnostics; significance of children plays; research of patents and teachers; family, educanion in nursery school; specifications to development; child younger than sixt years (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Dítě a mateřská škola. Co by měli rodiče znát a učitelé respektovat a rozvíjet
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |