Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Monografie Morální vývoj školáků a předškoláků: paradigmatické výzvy dle Jeana Piageta - představuje podrobnou analýzu výzkumu Jeana Piageta v oblasti morálního vývoje dítěte. Text je členěn do dvou oddílů. Ve své první, interpretační části nabízí náhled do Piagetovy teorie morálního vývoje dítěte s důrazem na morální výzvy, které dítě během svého vývoje přijímá a které jej %22posouvají%22 od egocentrické heteronomie k decentrované autonomii. Druhá, faktografická část zprostředkovává zakotvení Piagetovy teorie v empirii. Čtenáři jsou zde nabízeny k vlastní interpretaci všechny výzkumné situace, ze kterých Piagetova teorie vychází. Vývojové výzvy plynoucí z těchto situací kniha sdružuje do tří oborů uplatnění dětského morálního hodnocení: konflikty s autoritou, problematika trestání a instituce her organizovaných jako soutěž. Autor rovněž analyzuje účast dětí na tomto typu her a skutečnost, proč Piaget považoval právě tyto hry za nejvíce inspirativní pro vývoj dětského morálního hodnocení a jak toto hraní zkoumal.
- Monografie Morální vývoj školáků a předškoláků: paradigmatické výzvy dle Jeana Piageta - představuje podrobnou analýzu výzkumu Jeana Piageta v oblasti morálního vývoje dítěte. Text je členěn do dvou oddílů. Ve své první, interpretační části nabízí náhled do Piagetovy teorie morálního vývoje dítěte s důrazem na morální výzvy, které dítě během svého vývoje přijímá a které jej %22posouvají%22 od egocentrické heteronomie k decentrované autonomii. Druhá, faktografická část zprostředkovává zakotvení Piagetovy teorie v empirii. Čtenáři jsou zde nabízeny k vlastní interpretaci všechny výzkumné situace, ze kterých Piagetova teorie vychází. Vývojové výzvy plynoucí z těchto situací kniha sdružuje do tří oborů uplatnění dětského morálního hodnocení: konflikty s autoritou, problematika trestání a instituce her organizovaných jako soutěž. Autor rovněž analyzuje účast dětí na tomto typu her a skutečnost, proč Piaget považoval právě tyto hry za nejvíce inspirativní pro vývoj dětského morálního hodnocení a jak toto hraní zkoumal. (cs)
- The monograph Moral development of schoolers and preschoolers: Paradigmatic challenges according to Jean Piaget - presents detailed analysis of Piaget's research in the sphere of child's moral development. The text is divided in two parts. In its first, interpretative part it offers insight into Piaget's theory of child's moral development, stressing the moral challenges which the child accepts during his development and which %22move%22 him from egocentric heteronomy to decentered autonomy. The second, factual-accounting part mediates the grounding of Piaget's theory in empiric data. Here all of the research situations from which Piaget's theory arises are offered to the reader for independent scrutiny. The book groups the developmental challenges linked with specific research situations into three domains of exercise of child's moral judgment: conflicts with authority, issues of punishment, institution of games organized as competition. The book likewise analyses children's participation in these games and the reasons why Piaget considered these games as most inspiring for the development of child's moral judgment and how he studied this phenomenon. (en)
|
Title
| - Moral development of schoolers and preschoolers: Paradigmatic challenges according to Jean Piaget (en)
- Morální vývoj školáků a předškoláků: paradigmatické výzvy dle Jeana Piageta
- Morální vývoj školáků a předškoláků: paradigmatické výzvy dle Jeana Piageta (cs)
|
skos:prefLabel
| - Moral development of schoolers and preschoolers: Paradigmatic challenges according to Jean Piaget (en)
- Morální vývoj školáků a předškoláků: paradigmatické výzvy dle Jeana Piageta
- Morální vývoj školáků a předškoláků: paradigmatické výzvy dle Jeana Piageta (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/14:10282552!RIV15-GA0-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/14:10282552
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - children's games; school age children; preschool age children; moral development (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Morální vývoj školáků a předškoláků: paradigmatické výzvy dle Jeana Piageta
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |