Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Projekt s názvem %22Barevný svět%22 je určen pro žáky 9. tříd základních škol nebo odpovídajících ročníků gymnázií. Jeho hlavním cílem je využít rozsáhlých mezipředmětových vztahů spojených s barvami kolem nás. Žáci jsou vedeni k tomu, aby nad běžnými věcmi jako jsou barvy, jejich význam a změny více přemýšleli a nenásilnou formou si tak rozšiřovali znalosti a vědomosti z fyziky, chemie, biologie, historie, psychologie či zeměpisu. Úkoly jsou zaměřeny jednak na vyhledávání informací, ale také na jejich využívání a uplatnění při řešení rozsáhlejšího problému. Na jejich základě si pak vybírají praktickou činnost (barvení oblečení, příprava pryskyřičných laků, příprava barevných inkoustů apod.), kterou v závěru projektového vyučování realizují. Během projektu je kladen důraz na vzájemnou prezentaci výsledků a společnou diskuzi.
- Projekt s názvem %22Barevný svět%22 je určen pro žáky 9. tříd základních škol nebo odpovídajících ročníků gymnázií. Jeho hlavním cílem je využít rozsáhlých mezipředmětových vztahů spojených s barvami kolem nás. Žáci jsou vedeni k tomu, aby nad běžnými věcmi jako jsou barvy, jejich význam a změny více přemýšleli a nenásilnou formou si tak rozšiřovali znalosti a vědomosti z fyziky, chemie, biologie, historie, psychologie či zeměpisu. Úkoly jsou zaměřeny jednak na vyhledávání informací, ale také na jejich využívání a uplatnění při řešení rozsáhlejšího problému. Na jejich základě si pak vybírají praktickou činnost (barvení oblečení, příprava pryskyřičných laků, příprava barevných inkoustů apod.), kterou v závěru projektového vyučování realizují. Během projektu je kladen důraz na vzájemnou prezentaci výsledků a společnou diskuzi. (cs)
- The project Coloury World is intended for nine-graders. Its main purpose is to utilize extensive interdisciplinary relations associated with colours around us. The pupils are led to think more about things as common as colours, their sense and changes, thereby broaden their physical, chemical, biological, historical, psychological or geographical knowledge in a spontaneous way. The tasks are focused on information search and on their application during an extensive problem solving. Based on these information they choose a practical activity (clothes dying, resin varnish preparation, coloury inks preparation etc.) which they realize at the end of the project. During the project, emphasis is given to mutual presentation of results and discussion. (en)
|
Title
| - Barevný svět
- Barevný svět (cs)
- Coloury World (en)
|
skos:prefLabel
| - Barevný svět
- Barevný svět (cs)
- Coloury World (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/13:10272195!RIV15-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/13:10272195
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Worksheets; Dyes; Colours; Project-based Education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Projektové vyučování v přírodovědných předmětech X.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Stárková, Dagmar
- Poulová, Anežka
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |