About: Učitelské sbory základních škol : dvě odlišné subkultury?     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Kapitola charakterizuje doposud málo zkoumaný učitelský sbor základní školy jako celek a odkrývá specifika a rozdíly mezi oběma profesními subkulturami prvního a druhého stupně. Klíčovými rovinami tématu jsou otázky komplementarity sborů prvního a druhého stupně, a v návaznosti k tomu očekávaná kontextuálnost působení učitelů a kontinuita vzdělávací dráhy žáka. V současných institucionálních podmínkách práce základní školy si klademe klíčovou otázku možností a rizik spolupráce všech učitelů a zejména programově cílenou spolupráci učitelů obou stupňů. Sledovány jsou specifické odlišnosti mezi subsbory prvního a druhého stupně, vliv těchto specifik a možnosti vzájemné spolupráce. Diskutovány jsou efekty této spolupráce pro fungování školy jako celku, pro charakteristiku kultury školy a pro naplňování pedagogických cílů.
  • Kapitola charakterizuje doposud málo zkoumaný učitelský sbor základní školy jako celek a odkrývá specifika a rozdíly mezi oběma profesními subkulturami prvního a druhého stupně. Klíčovými rovinami tématu jsou otázky komplementarity sborů prvního a druhého stupně, a v návaznosti k tomu očekávaná kontextuálnost působení učitelů a kontinuita vzdělávací dráhy žáka. V současných institucionálních podmínkách práce základní školy si klademe klíčovou otázku možností a rizik spolupráce všech učitelů a zejména programově cílenou spolupráci učitelů obou stupňů. Sledovány jsou specifické odlišnosti mezi subsbory prvního a druhého stupně, vliv těchto specifik a možnosti vzájemné spolupráce. Diskutovány jsou efekty této spolupráce pro fungování školy jako celku, pro charakteristiku kultury školy a pro naplňování pedagogických cílů. (cs)
  • Chapter characterized so far little researched elementary school staff as a whole reveals the specifics and differences between professional subcultures of the first and second degree. The key questions are complementary forces of the first and second degree, and consequently expected to context of the teachers work and continuity pupils learning paths. In the current institutional conditions of work of primary school we ask a key question of the possibilities and risks of collaboration between all teachers and especially teachers programmatically targeted cooperation of both degrees. Specific differences are observed between staff of the first and second degree, the influence of these characteristics and possibilities of mutual cooperation. Discussed are the effects of this cooperation for the operation of the school as a whole, to characterize the culture of schools and for the fulfillment of educational goals. (en)
Title
  • Učitelské sbory základních škol : dvě odlišné subkultury?
  • Učitelské sbory základních škol : dvě odlišné subkultury? (cs)
  • Teaching staff of elementary schools - two different professional subculture? (en)
skos:prefLabel
  • Učitelské sbory základních škol : dvě odlišné subkultury?
  • Učitelské sbory základních škol : dvě odlišné subkultury? (cs)
  • Teaching staff of elementary schools - two different professional subculture? (en)
skos:notation
  • RIV/00216208:11410/11:10107914!RIV12-MSM-11410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(LC06046)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 236547
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216208:11410/11:10107914
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • professional subculture; teacher collaboration; second stage of basic school; first stage of basic school; basic school; teaching staff; teacher (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [1F917DEC4879]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuveden.
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Urbánek, Petr
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
https://schema.org/isbn
  • 978-80-246-2043-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 11410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software