Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Individualizace v přístupech učitele k žákům v počátku školního vzdělávání jako model včasné péče o žáky s problémy v rozvoji školní gramotnosti. Představení tzv. třístupňového modelu péče, který může napomáhat řešit obtíže žáků ve čtení a psaní, vše ve spolupráci s rodiči a odborníky školního poradenského pracoviště (školní psycholog, školní speciální pedagog)
- Individualizace v přístupech učitele k žákům v počátku školního vzdělávání jako model včasné péče o žáky s problémy v rozvoji školní gramotnosti. Představení tzv. třístupňového modelu péče, který může napomáhat řešit obtíže žáků ve čtení a psaní, vše ve spolupráci s rodiči a odborníky školního poradenského pracoviště (školní psycholog, školní speciální pedagog) (cs)
- Individualisation in approaches to teaching pupils at the beginning of school education as a model early care of pupils with problems in the development of school literacy. Introduction of the so-called three-tiered model of care that can help solve problems of pupils in reading and writing, all in collaboration with parents and school counseling professionals work (school psychologist, special education teacher) (en)
|
Title
| - Individualisation access of teachers to pupils 1st years as prevention of school failure (verification of the %22three-step model of care%22 (en)
- Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu „Třístupňový model péče“)
- Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu „Třístupňový model péče“) (cs)
|
skos:prefLabel
| - Individualisation access of teachers to pupils 1st years as prevention of school failure (verification of the %22three-step model of care%22 (en)
- Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu „Třístupňový model péče“)
- Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu „Třístupňový model péče“) (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/09:00222428!RIV10-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/09:00222428
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Literacy; specific learning difficulties; individualization of teaching; school counseling center (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...i/riv/kodPristupu
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/nosic
| |
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
| - IPPP ČR, Zpravodaj pedagogicko - psychologické poradenství, č.56, listopad 2009
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...rzeVyzkumneZpravy
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |