About: Individualisation access of teachers to pupils 1st years as prevention of school failure (verification of the %22three-step model of care%22     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Individualizace v přístupech učitele k žákům v počátku školního vzdělávání jako model včasné péče o žáky s problémy v rozvoji školní gramotnosti. Představení tzv. třístupňového modelu péče, který může napomáhat řešit obtíže žáků ve čtení a psaní, vše ve spolupráci s rodiči a odborníky školního poradenského pracoviště (školní psycholog, školní speciální pedagog)
  • Individualizace v přístupech učitele k žákům v počátku školního vzdělávání jako model včasné péče o žáky s problémy v rozvoji školní gramotnosti. Představení tzv. třístupňového modelu péče, který může napomáhat řešit obtíže žáků ve čtení a psaní, vše ve spolupráci s rodiči a odborníky školního poradenského pracoviště (školní psycholog, školní speciální pedagog) (cs)
  • Individualisation in approaches to teaching pupils at the beginning of school education as a model early care of pupils with problems in the development of school literacy. Introduction of the so-called three-tiered model of care that can help solve problems of pupils in reading and writing, all in collaboration with parents and school counseling professionals work (school psychologist, special education teacher) (en)
Title
  • Individualisation access of teachers to pupils 1st years as prevention of school failure (verification of the %22three-step model of care%22 (en)
  • Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu „Třístupňový model péče“)
  • Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu „Třístupňový model péče“) (cs)
skos:prefLabel
  • Individualisation access of teachers to pupils 1st years as prevention of school failure (verification of the %22three-step model of care%22 (en)
  • Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu „Třístupňový model péče“)
  • Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu „Třístupňový model péče“) (cs)
skos:notation
  • RIV/00216208:11410/09:00222428!RIV10-MSM-11410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 319046
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216208:11410/09:00222428
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Literacy; specific learning difficulties; individualization of teaching; school counseling center (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...i/riv/kodPristupu
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [7FC46D3091B0]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...n/vavai/riv/nosic
  • 1214-7230
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
  • IPPP ČR, Zpravodaj pedagogicko - psychologické poradenství, č.56, listopad 2009
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kucharská, Anna
http://linked.open...rzeVyzkumneZpravy
  • 1214-7230
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 11410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software