Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá dotazníkovým šetřením, které provedly autorky v akademickém roce 2008/2009 mezi studenty prezenčních i kombinovaných forem různých studijních programů na Pedagogické fakultě UK. Cílem šetření bylo zjistit preference v oblasti formy studia. Výsledky ukazují, že studenti se speciálními vzdělávacími potřebami, vzhledem k překonávání bariér při studiu, preferují distanční formy studia přímo propojeného s praxí. Na závěr příspěvku jsou doporučeny možnosti zkvalitnění studia studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.
- Příspěvek se zabývá dotazníkovým šetřením, které provedly autorky v akademickém roce 2008/2009 mezi studenty prezenčních i kombinovaných forem různých studijních programů na Pedagogické fakultě UK. Cílem šetření bylo zjistit preference v oblasti formy studia. Výsledky ukazují, že studenti se speciálními vzdělávacími potřebami, vzhledem k překonávání bariér při studiu, preferují distanční formy studia přímo propojeného s praxí. Na závěr příspěvku jsou doporučeny možnosti zkvalitnění studia studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. (cs)
- Presented paper revers to survey carried out by authors in 2008/2009. The participants were students of presence and combined forms of diverse studying programs at Faculty of Education, Charles University in Prague. The aim of the survey was to discover the preferences in form of study. As resulted from data analysis, students with special educational needs – given the necessity to overcome the barriers to studies – prefer distant form connected with practice. The possibilities of improving the quality of university studies of students with special educational needs are highlighted. (en)
|
Title
| - Evaluace distančního vzdělávání v oboru speciální pedagogika na Pedagogické fakultě UK
- Evaluace distančního vzdělávání v oboru speciální pedagogika na Pedagogické fakultě UK (cs)
- Evalvation of distant form of special education studying programs at Faculty of Education (en)
|
skos:prefLabel
| - Evaluace distančního vzdělávání v oboru speciální pedagogika na Pedagogické fakultě UK
- Evaluace distančního vzdělávání v oboru speciální pedagogika na Pedagogické fakultě UK (cs)
- Evalvation of distant form of special education studying programs at Faculty of Education (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/09:00222096!RIV10-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/09:00222096
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - University; Students; Students with Special Educational Needs (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vytváření sociálních sítí
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Hádková, Kateřina
- Hájková, Vanda
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |