Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V příspěvku jsou prezentovány výsledky sledování současných postojů studující mládeže středních a vysokých škol vČeské republice ke zdravotně postiženým a ke společnému vzdělávání postižených jedinců s intaktními v běžných školách. Sledování bylo provedeno v rámci výzkumného projektu GAČR „Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání“ Květoňové a kol. K dotazníkovému šetření byla v první fázi použita škála „Opinion Relating to the Integration of Students with Disabilities (ORI)“. Škála pomáhá zkoumat řadu témat spojených se společným vzděláváním osob intaktních a osob se zdravotním postižením, např. chování integrovaných žáků ve třídě, jejich vzdělávací možnosti, výhody a nevýhody jejich integrace, postoje a vytíženost pedagogů v souvislosti s jejich začleněním do běžných škol.
- V příspěvku jsou prezentovány výsledky sledování současných postojů studující mládeže středních a vysokých škol vČeské republice ke zdravotně postiženým a ke společnému vzdělávání postižených jedinců s intaktními v běžných školách. Sledování bylo provedeno v rámci výzkumného projektu GAČR „Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání“ Květoňové a kol. K dotazníkovému šetření byla v první fázi použita škála „Opinion Relating to the Integration of Students with Disabilities (ORI)“. Škála pomáhá zkoumat řadu témat spojených se společným vzděláváním osob intaktních a osob se zdravotním postižením, např. chování integrovaných žáků ve třídě, jejich vzdělávací možnosti, výhody a nevýhody jejich integrace, postoje a vytíženost pedagogů v souvislosti s jejich začleněním do běžných škol. (cs)
- The chapter presents results of a survey focused on youth studying in high schools and universities within the Czech Republic. The attitudes towards people with special needs and towards joint education of persons with and without disability in mainstream schools were investigated. The survey was carried out within the research project of Grant Agency of the Czech Republic “Special education in conditions of inclusive education” by Květoňová et al. The scale „Opinion Relating to the Integration of Students with Disabilities (ORI)“ was used in the first phase of the project. This scale helps to investigate various themes connected with joint education of people with and without disability, e.g., behaviour of pupils integrated in the mainstream classroom, their educational possibilities, the positives and negatives of their integration, the attitudes and load of educators in connection with their integration into mainstream schools. (en)
|
Title
| - Postoje studující mládeže středních a vysokých škol k inkluzivním procesům ve vzdělávání
- Postoje studující mládeže středních a vysokých škol k inkluzivním procesům ve vzdělávání (cs)
- Attitudes of Secondary School and University Students towards Inclusion Processes in Education (en)
|
skos:prefLabel
| - Postoje studující mládeže středních a vysokých škol k inkluzivním procesům ve vzdělávání
- Postoje studující mládeže středních a vysokých škol k inkluzivním procesům ve vzdělávání (cs)
- Attitudes of Secondary School and University Students towards Inclusion Processes in Education (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/09:00222095!RIV10-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/09:00222095
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Persons with Disabilities; People with Special Needs; Inclusion (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Hádková, Kateřina
- Hájková, Vanda
- Strnadová, Iva
- Kvĺtoňová, Lea
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |