Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Objective of the publication is to use various data on the results of education at basic and secondary schools and attempt to identify factors that affect school education and that, when influenced, could improve its quality. Moreover, various ways of measuring and evaluating educational outcomes were compared. Another objective was to compare educational outcomes at various types of basic and secondary schools and to identify the influence of various factors that could help enhance the quality of education at these schools. The publication provides interesting information for schools and for various levels of governance of education, as it shows how various conditions in which school operate can be improved with an impact on pupil performance. (en)
- Cílem publikace je využít různých informací o výsledcích vzdělávání na úrovni základních a středních škol a pokusit se nalézt faktory, které mají na vzdělávání ve školách vliv a jejichž ovlivněním je možné zlepšit kvalitu školního vzdělávání. Šlo rovněž o srovnání různých způsobů měření a hodnocení výsledků vzdělávání a jejich vzájemné porovnání. Dalším úkolem bylo porovnat výsledky vzdělávání na různých typech základních a středních škol a zjistit vliv různých faktorů, kterými je možné působit na zlepšení kvality vzdělávání na jednotlivých typech škol. Publikace přináší zajímavé informace pro školy samotné, ale i pro různé úrovně řízení školství, neboť ukazuje jak je možné cíleně zlepšovat podmínky, v nichž školy pracují a ovlivnit tak výsledky jejich žáků.
- Cílem publikace je využít různých informací o výsledcích vzdělávání na úrovni základních a středních škol a pokusit se nalézt faktory, které mají na vzdělávání ve školách vliv a jejichž ovlivněním je možné zlepšit kvalitu školního vzdělávání. Šlo rovněž o srovnání různých způsobů měření a hodnocení výsledků vzdělávání a jejich vzájemné porovnání. Dalším úkolem bylo porovnat výsledky vzdělávání na různých typech základních a středních škol a zjistit vliv různých faktorů, kterými je možné působit na zlepšení kvality vzdělávání na jednotlivých typech škol. Publikace přináší zajímavé informace pro školy samotné, ale i pro různé úrovně řízení školství, neboť ukazuje jak je možné cíleně zlepšovat podmínky, v nichž školy pracují a ovlivnit tak výsledky jejich žáků. (cs)
|
Title
| - Kvalita škol a hodnocení výsledků vzdělávání
- Kvalita škol a hodnocení výsledků vzdělávání (cs)
- Quality of Schools and Evaluation of Educational Outcomes (en)
|
skos:prefLabel
| - Kvalita škol a hodnocení výsledků vzdělávání
- Kvalita škol a hodnocení výsledků vzdělávání (cs)
- Quality of Schools and Evaluation of Educational Outcomes (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/08:00110293!RIV09-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/08:00110293
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - primary schools; high schools; education; pedagogical evaluation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Kvalita škol a hodnocení výsledků vzdělávání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Ryška, Radim
- Kovařovic, Jan
- Soukup, Petr
- Hustopecký, Jiří
- Hučín, Jan
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |