Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Diskurs výtvarné výchovy je přirozeně mnohovstervnatý a hybridní. Kvalitativní výzkum ukazuje k mnoha úrovním, mezi nimiž dominuje diskurs umění. V současnosti je diskurs umění definován jako interdisciplinární pole v němž je rozpoznatelný vliv filosofie, vizuální sémantiky, poststrukturalismu, kulturní antropologie, psychoanalýzy , filmové teorie i gender studies. Konflikt mezi modernismem a postmodernismem je přenášen jak do teorie a praxe, tak i do sporů okolo konceptualizace kutikulárních dokumentů, především do koncepce výtvarné výchovy v oblasti Umění a Kultura RVP.
- Diskurs výtvarné výchovy je přirozeně mnohovstervnatý a hybridní. Kvalitativní výzkum ukazuje k mnoha úrovním, mezi nimiž dominuje diskurs umění. V současnosti je diskurs umění definován jako interdisciplinární pole v němž je rozpoznatelný vliv filosofie, vizuální sémantiky, poststrukturalismu, kulturní antropologie, psychoanalýzy , filmové teorie i gender studies. Konflikt mezi modernismem a postmodernismem je přenášen jak do teorie a praxe, tak i do sporů okolo konceptualizace kutikulárních dokumentů, především do koncepce výtvarné výchovy v oblasti Umění a Kultura RVP. (cs)
- The nature of discourse in arts education is multilayered and hybrid. The qualitative research points to several levels of discourse in which the art discourse is dominating. At the present time the art discourse itself is defined by interdisciplinary field of philosophy, visual semantic, poststructualism, cultural anthropology, psychoanalysis, film theory as well as gender studies can be registered. The conflict between modernism and postmodernism is transferred from the art both into the theory and practice and into the controversy about the concept of curricular documents, particularly into the conception of art education in the area of Art and Culture RVP. (en)
|
Title
| - Heterofonie diskursu současné výtvarné výchovy / Diskurs současné výtvarné výchovy jako prostor multidisciplinární komunikace
- Heterophony of discourses of Art Education (en)
- Heterofonie diskursu současné výtvarné výchovy / Diskurs současné výtvarné výchovy jako prostor multidisciplinární komunikace (cs)
|
skos:prefLabel
| - Heterofonie diskursu současné výtvarné výchovy / Diskurs současné výtvarné výchovy jako prostor multidisciplinární komunikace
- Heterophony of discourses of Art Education (en)
- Heterofonie diskursu současné výtvarné výchovy / Diskurs současné výtvarné výchovy jako prostor multidisciplinární komunikace (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/05:00110756!RIV09-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/05:00110756
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - arts; qualitative research; art discourse; curricular documents; RVP (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Multidisciplinární komunikace - problém a princip všeobecného vzdělávání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze: Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |