Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Na dvou školách jsme žákům 1. či 2. ročníku vyššího gymnázia předložili úlohu z mechaniky o míjení vlaků. Žáci tuto úlohu řešili nejprve samostatně za domácí úkol, poté při hodině ve skupinkách a v poslední fázi si své řešení kontrolovali podle elektronické sbírky řešených úloh (fyzikalniulohy.cz). Nakonec vyplnili žáci krátký dotazník, ve kterém popsali hlavní přínos jednotlivých fází řešení a porovnali tento způsob výuky s tradiční výukou řešení fyzikálních úloh. V příspěvku jsou prezentovány výsledky tohoto pilotního výzkumu a vybrané zajímavé postřehy žáků.
- Na dvou školách jsme žákům 1. či 2. ročníku vyššího gymnázia předložili úlohu z mechaniky o míjení vlaků. Žáci tuto úlohu řešili nejprve samostatně za domácí úkol, poté při hodině ve skupinkách a v poslední fázi si své řešení kontrolovali podle elektronické sbírky řešených úloh (fyzikalniulohy.cz). Nakonec vyplnili žáci krátký dotazník, ve kterém popsali hlavní přínos jednotlivých fází řešení a porovnali tento způsob výuky s tradiční výukou řešení fyzikálních úloh. V příspěvku jsou prezentovány výsledky tohoto pilotního výzkumu a vybrané zajímavé postřehy žáků. (cs)
- Two Czech high schools participated in a survey focused on solving physics tasks in mechanics. First and second year students (students at the age of 15 to 17) solved two physics tasks called %22Passing of trains%22 (physicstasks.eu - tasks number 228 and 229). At first, students solved the tasks independently as a homework; afterwards, they solved the same tasks in a class (group work) and in the last stage, they compared their solutions with the electronic collection of solved tasks (physicstasks.eu). After this part of the study, students filled out a short questionnaire with open format questions, where they described the main advantages and disadvantages of each of the three stages in the solving process. They also compared this style of solving tasks with the conventional method of teaching. (en)
|
Title
| - Malý průzkum dovedností studentů řešit úlohy
- Malý průzkum dovedností studentů řešit úlohy (cs)
- Short survey: students' ability of solving physics tasks (en)
|
skos:prefLabel
| - Malý průzkum dovedností studentů řešit úlohy
- Malý průzkum dovedností studentů řešit úlohy (cs)
- Short survey: students' ability of solving physics tasks (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11320/13:10190233!RIV14-MSM-11320___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11320/13:10190233
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - high school; problem solving; physics (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Veletrh nápadů učitelů fyziky 18
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Snětinová, Marie
- Mandíková, Dana
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |