About: Bezpečnost v železniční dopravě     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Ther can be many requirements on modern railway vehicles: they should inform us where we are and what are the opportunities to switch at the nearest station; propellent vehicles should be able to be driven from driving vehicles, if necessary; there should be an option to drive multiple propellent vehicles from a single control; vehicles hsould be able to report issues that happened, etc. Implmeentation of these functions requires the vehicles to be equipped by computers connected into vehicular or train network. The computers used in railway vehicles and networks where they are connected significantly differ from the ones for home or office use. Hence there is less developers for this specific environment. There is a movement to apply comon standards used also in Interenet in railway vehicles. It should speed up and make cheaper the development of the vehicular software. The use of TCP/IP will moreover brng th opportunity to connect remotely to some vehicular or train services. The intensive use of omputers and networks in railway vehicles has several not necessarily possitive effects. We talk about some of them. (en)
  • Na moderní kolejová vozidla můžeme klást mnoho požadavků: měla by nás informovat o tom, kde se nacházíme a jaké máme v nejbližší stanici přestupní možnosti; hnací vozidla by měla být ovladatelná i z řídících vozů, je-li to třeba; mělo by být možné ovládat více hnacích vozidel z jediného řídícího stanoviště; vozidla by měla být schopna nás podrobně informovat o problémech, pokud nějaké nastanou ... Implementace těchto funkcí vyžaduje, aby vozidla byla vybavena počítači propojenými do vozidlové či vlakové sítě. Počítače používané v kolejových vozidlech i sítě, do nichž jsou zapojeny, se výrazně liší od těch, které se nacházejí v domácnosti či kancelářích. Pro tato specifická prostředí je tak k dispozici méně vývojářů. Tomu se snaží čelit pracovní skupina definující nové standardy vlakové komunikace tím, že se je snaží vybudovat kolem technologií a protokolů známých z Internetu (ethernet, TCP, UDP, IP, ftp, http, ...). Doufají, že by se tím mohl vývoj softwaru pro kolejová vozidla zlevnit a zrychlit. Využití TCP/IP navíc přinese možnost vzdáleného přístupu k vybraným službám vozidel či vlaků. Intenzivní používání počítačů i sítí v kolejových vozidlech má několik ne nutně pozitivních důsledků. My se v našem příspěvku budeme zabývat alespoň některými z nich.
  • Na moderní kolejová vozidla můžeme klást mnoho požadavků: měla by nás informovat o tom, kde se nacházíme a jaké máme v nejbližší stanici přestupní možnosti; hnací vozidla by měla být ovladatelná i z řídících vozů, je-li to třeba; mělo by být možné ovládat více hnacích vozidel z jediného řídícího stanoviště; vozidla by měla být schopna nás podrobně informovat o problémech, pokud nějaké nastanou ... Implementace těchto funkcí vyžaduje, aby vozidla byla vybavena počítači propojenými do vozidlové či vlakové sítě. Počítače používané v kolejových vozidlech i sítě, do nichž jsou zapojeny, se výrazně liší od těch, které se nacházejí v domácnosti či kancelářích. Pro tato specifická prostředí je tak k dispozici méně vývojářů. Tomu se snaží čelit pracovní skupina definující nové standardy vlakové komunikace tím, že se je snaží vybudovat kolem technologií a protokolů známých z Internetu (ethernet, TCP, UDP, IP, ftp, http, ...). Doufají, že by se tím mohl vývoj softwaru pro kolejová vozidla zlevnit a zrychlit. Využití TCP/IP navíc přinese možnost vzdáleného přístupu k vybraným službám vozidel či vlaků. Intenzivní používání počítačů i sítí v kolejových vozidlech má několik ne nutně pozitivních důsledků. My se v našem příspěvku budeme zabývat alespoň některými z nich. (cs)
Title
  • Bezpečnost v železniční dopravě
  • Bezpečnost v železniční dopravě (cs)
  • Security and Safety in Public Transportation (en)
skos:prefLabel
  • Bezpečnost v železniční dopravě
  • Bezpečnost v železniční dopravě (cs)
  • Security and Safety in Public Transportation (en)
skos:notation
  • RIV/00216208:11320/11:10090082!RIV12-GA0-11320___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA201/09/0983), Z(MSM0021620838)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 188133
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216208:11320/11:10090082
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • communication; software; public transportation; security and safety (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [B6BA55B74057]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Praha
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Proceedings of Cyber Terrorism and Crime Conference 2011
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Lasák, Petr
  • Žemlička, Michal
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • České vysoké učení technické v Praze
https://schema.org/isbn
  • 978-80-01-04846-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 11320
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software