About: Reklamní komunikace v časopisech pro ženy: jsou její přesvědčovací prostředky skutečně přesvědčivé?     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek se věnuje reklamnímu obsahu v českých verzích časopisů pro ženy a zaměřuje se zejména na persvazivní prostředky v nich obsažené. Vychází z původního výzkumu, který zpracovává za pomoci obsahové i kvalitativní analýzy kompletní obsah 4 čísel časopisu Marianne, Elle a Cosmopolitan z roku 2013. Popisuje také současný stav výzkumu v této oblasti. Autorka v textu popisuje trendy v reklamní komunikaci objevující se v těchto médiích, které z výzkumu vyplývají, a demonstruje na konkrétních údajích některé typy užitých přesvědčovacích prostředků (jejich typologie viz Burton, Jirák, 2001). Tyto mediální obsahy zároveň doporučuje analyzovat v rámci mediální výchovy různého stupně.
  • Příspěvek se věnuje reklamnímu obsahu v českých verzích časopisů pro ženy a zaměřuje se zejména na persvazivní prostředky v nich obsažené. Vychází z původního výzkumu, který zpracovává za pomoci obsahové i kvalitativní analýzy kompletní obsah 4 čísel časopisu Marianne, Elle a Cosmopolitan z roku 2013. Popisuje také současný stav výzkumu v této oblasti. Autorka v textu popisuje trendy v reklamní komunikaci objevující se v těchto médiích, které z výzkumu vyplývají, a demonstruje na konkrétních údajích některé typy užitých přesvědčovacích prostředků (jejich typologie viz Burton, Jirák, 2001). Tyto mediální obsahy zároveň doporučuje analyzovat v rámci mediální výchovy různého stupně. (cs)
  • The article studies the commercial communication and advertising in Czech mutations of women's magazins and concentrates mainly on the means of persuasion. The author uses an original qualitative and content analysis of advertising communication in 4 issues of following magazines: Marianne, Elle and Cosmopolitan from the year 2013. Furthermore, the author describes the current development of the research area. Moreover, the author analyzes the trends in commercial communication in these media which came out as results of the research and demonstrates some types of means of persuasion (for its typology see Burton, Jirak, 2001). The author further recommends to analyze this media content in more detail as part of the different levels of media education. (en)
Title
  • Reklamní komunikace v časopisech pro ženy: jsou její přesvědčovací prostředky skutečně přesvědčivé?
  • Reklamní komunikace v časopisech pro ženy: jsou její přesvědčovací prostředky skutečně přesvědčivé? (cs)
  • Commercial communication in women's magazines: are the means of persuasion really persuasive? (en)
skos:prefLabel
  • Reklamní komunikace v časopisech pro ženy: jsou její přesvědčovací prostředky skutečně přesvědčivé?
  • Reklamní komunikace v časopisech pro ženy: jsou její přesvědčovací prostředky skutečně přesvědčivé? (cs)
  • Commercial communication in women's magazines: are the means of persuasion really persuasive? (en)
skos:notation
  • RIV/00216208:11230/14:10290386!RIV15-MSM-11230___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 2
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 41949
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216208:11230/14:10290386
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • language; strategy; persuasion; women's magazines; advertising (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D466DB326018]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Didaktické studie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 6
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Klabíková Rábová, Tereza
issn
  • 1804-1221
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 11230
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software