About: Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This article presents an often discussed topic from a different point of view: it's goal is to examine a field of counterfeit goods from a point of customer lifestyle, his/her motivations and social acceptance of such behaviour. Furthermore, new trends in intercultural differences in social exclusion of people consuming fake goods is discussed on the example of China and Slovakia. The data are dereived from opensource analysis, mainly from EU statistics and GfK Slovakia survey. Finally, clear managerial implications for the Central European businesses are given in terms of communicating the topic of effect of counterfeit goods consumption and increasing social intolerance of general fake goods-consumption lifestyle in the society. (en)
  • Téma padělků luxusních, nebo alespoň globálně známých a zavedených značek, začalo v posledních několika letech zaujímat ve světě do té doby nevídaný mediální prostor, který souvisel s tím, že míra plagiátorství přerostla jakousi pomyslnou mez tolerance a sdělovací prostředky o ní nemohly dále mlčet. Takový zájem neminul ve své regionální podobě s obvyklým zpožděním ani Českou republiku. Vybraní zaměstnanci celní správy, České obchodní inspekce nebo zbožíznalci najednou jako by se stali televizními celebritami - tu vystupovali v ranním pořadu na veřejnoprávní televizi pro ty, kteří brzy vstávají, tu ve večerní interaktivní diskusní show, kterou denně sledují desetitisíce diváků. Tyto skutečnosti, víc než veškeré jiné, naznačují, že téma výroby a spotřeby padělaného zboží je nejen problémem ekonomického charakteru a autorských práv, nýbrž také vděčně záživným a pikantním publicistickým tématem.
  • Téma padělků luxusních, nebo alespoň globálně známých a zavedených značek, začalo v posledních několika letech zaujímat ve světě do té doby nevídaný mediální prostor, který souvisel s tím, že míra plagiátorství přerostla jakousi pomyslnou mez tolerance a sdělovací prostředky o ní nemohly dále mlčet. Takový zájem neminul ve své regionální podobě s obvyklým zpožděním ani Českou republiku. Vybraní zaměstnanci celní správy, České obchodní inspekce nebo zbožíznalci najednou jako by se stali televizními celebritami - tu vystupovali v ranním pořadu na veřejnoprávní televizi pro ty, kteří brzy vstávají, tu ve večerní interaktivní diskusní show, kterou denně sledují desetitisíce diváků. Tyto skutečnosti, víc než veškeré jiné, naznačují, že téma výroby a spotřeby padělaného zboží je nejen problémem ekonomického charakteru a autorských práv, nýbrž také vděčně záživným a pikantním publicistickým tématem. (cs)
Title
  • Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu
  • Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu (cs)
  • False Identity: Consumption of Counterfeit Brand Goods and its Role in Shaping a Lifestyle (en)
skos:prefLabel
  • Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu
  • Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu (cs)
  • False Identity: Consumption of Counterfeit Brand Goods and its Role in Shaping a Lifestyle (en)
skos:notation
  • RIV/00216208:11230/12:10127039!RIV13-MSM-11230___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 136135
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216208:11230/12:10127039
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Czech Republic; Slovakia; China; intercultural differences; social acceptance; marketing communication; lifestyle; counterfeit goods (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D736C2E6E75D]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Praha
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kasl Kollmannová, Denisa
  • Křešnička, Tomáš
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Vysoká škola ekonomická v Praze
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7431-090-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 11230
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software