Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Tento článek nabízí základní teoretické a analytické pohledy na otázku celebritizatizace v politické komunikaci. Definuje, co je %22celebrita%22 a %22celebritizace%22 a navrhuje různé způsoby, jak tento fenomén analyzovat. Kvantitativní obsahová analýza sledující zapojení celebrit do politické komunikace v České republice v období posledních dvaceti let ukazuje první možné přístupy k celebritizaci, naznačuje její sociální a politické kořeny a navrhuje diskusi o jejích kulturních specifikách. Můžeme sledovat dvě období. Ve druhém můžeme identifikovat posílení politického marketingu a znaky spektáklu. Velmi typickou charakteristikou české politické komunikace je antikomunismus, který se objevuje hlavně po roce 2000, ale s odkazem na počátek devadesátých let 20. století. V závěru také zmiňujeme problematiku analýz politické komunikace a studia politického marketingu.
- Tento článek nabízí základní teoretické a analytické pohledy na otázku celebritizatizace v politické komunikaci. Definuje, co je %22celebrita%22 a %22celebritizace%22 a navrhuje různé způsoby, jak tento fenomén analyzovat. Kvantitativní obsahová analýza sledující zapojení celebrit do politické komunikace v České republice v období posledních dvaceti let ukazuje první možné přístupy k celebritizaci, naznačuje její sociální a politické kořeny a navrhuje diskusi o jejích kulturních specifikách. Můžeme sledovat dvě období. Ve druhém můžeme identifikovat posílení politického marketingu a znaky spektáklu. Velmi typickou charakteristikou české politické komunikace je antikomunismus, který se objevuje hlavně po roce 2000, ale s odkazem na počátek devadesátých let 20. století. V závěru také zmiňujeme problematiku analýz politické komunikace a studia politického marketingu. (cs)
- The article offers a basic theoretical and analytical insight into the questions of celebritization in political communication. It defines %22celebrity%22 and %22celebritization%22 and proposes different ways to analyze the phenomenon. The quantitative content analysis of the appearance of celebrities in political communication in the Czech Republic during the last twenty years shows the first possible attitudes towards celebritization, indicates its social and political roots and outlines the discussion about its cultural specifics. We can see two possible periods, in the second we can identify the reinforcement of political marketing and of the characteristic of the spectacle. The very specific characteristic of the Czech political communication is anti-communism, appearing mainly after 2000 but with reference to the early nineties. The conclusion also mentions the problems of analysis of political communication and in the studies of political marketing. (en)
|
Title
| - Celebritization in Czech Political Communication in the Last 20 Years - Introductive Refletions and Findings (en)
- Celebritizace české politické komunikace v posledních 20 letech - úvodní úvahy a zjištění
- Celebritizace české politické komunikace v posledních 20 letech - úvodní úvahy a zjištění (cs)
|
skos:prefLabel
| - Celebritization in Czech Political Communication in the Last 20 Years - Introductive Refletions and Findings (en)
- Celebritizace české politické komunikace v posledních 20 letech - úvodní úvahy a zjištění
- Celebritizace české politické komunikace v posledních 20 letech - úvodní úvahy a zjištění (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11230/11:10103289!RIV12-MSM-11230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11230/11:10103289
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - political marketing; spectacle; political communication; celebritization; celebrity (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník Národního muzea v Praze. Řada C, Literární historie (Acta Musei Nationalis Pragae. Series C, Historia Litterarum.)
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Křeček, Jan
- Štechová, Markéta
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |