Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper introduces to a research about what is presented to students at Czech secondary schools as the norm of the German, further who or what and for what purpose decides about this norm and how this decision looks like. The theoretic-methodological base was the Klaus Gloy's Concept of Language Norm, Ulrich Ammnon's model of Social Power Field, the Language Management Theory and linguistic experiment. It focuses the role of a teacher as the norm-implementing and even norm-establishing authority and at the same time as an arguing power. (en)
- Článek představuje výzkum zabývající se tím, co je žákům na českých středních školách předkládáno jako norma němčiny, dále pak, kdo, co a za jakým účelem o této normě rozhoduje a jak toto rozhodování vypadá. Výzkum vycházel teoreticko-metodologicky z konceptu normy Klause Gloye, z modelu sociálního silového pole Ulricha Ammona, z teorie jazykového managementu a metody jazykového experimentu. Učitelé jsou zde představeni jako autorita normu implementující i stanovující a zároveň jako argumentující síla.
- Článek představuje výzkum zabývající se tím, co je žákům na českých středních školách předkládáno jako norma němčiny, dále pak, kdo, co a za jakým účelem o této normě rozhoduje a jak toto rozhodování vypadá. Výzkum vycházel teoreticko-metodologicky z konceptu normy Klause Gloye, z modelu sociálního silového pole Ulricha Ammona, z teorie jazykového managementu a metody jazykového experimentu. Učitelé jsou zde představeni jako autorita normu implementující i stanovující a zároveň jako argumentující síla. (cs)
|
Title
| - Norm of German demanded by teachers at Czech secondary schools (en)
- Norma němčiny vyžadovaná vyučujícími českých středních škol
- Norma němčiny vyžadovaná vyučujícími českých středních škol (cs)
|
skos:prefLabel
| - Norm of German demanded by teachers at Czech secondary schools (en)
- Norma němčiny vyžadovaná vyučujícími českých středních škol
- Norma němčiny vyžadovaná vyučujícími českých středních škol (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/14:10290279!RIV15-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/14:10290279
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - word order in comparative sentence with als; Ulrich Ammnon's model of Social Power Field; praxis of German teachers as correctors; Language Management Theory; Klaus Gloy's Concept of Language Norm (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |