About: Jak získat, udržet a neztrácet autoritu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • In the same way, as it is adjudged to individuals or social groups, authority can be related to scientific fields, philosophical theories and even to social institutions. What is the place of contemporary school within this intersection of relations? Does it reflect the crisis of culture, society and democracy? What does one understand under the term of %22authority%22 and what are its features? What is authority based on? To what extent is it necessary to deal with authority in the period of its indubitable crisis? Is there anything new we can discover in this area? To what extent is it useful to consider authority a pedagogical problem? (en)
  • Tak, jako můžeme přisuzovat autoritu jednotlivým osobám či sociálním skupinám, můžeme ji také vztahovat k vědeckým oborům, filozofickým teoriím, ale i ke společenským institucím. Jak z tohoto průniku vychází soudobá škola? Jaké postavení a prestiž má ve společnosti? Promítá se do ní krize kultury, společnosti a demokracie? A co naopak škole a učiteli nabízí společnost k posílení prestiže u široké veřejnosti? Co rozumíme pod pojmem autorita a jaké jsou její znaky? Na čem je autorita učitele založena? Je vůbec nutné zabývat se jí v době její nepochybné krize? Co nového můžeme v této oblasti odhalit? Vytrácí se autorita ve výchově nebo mění své podoby? Nakolik je užitečné uvažovat o autoritě jako o pedagogickém problému?.
  • Tak, jako můžeme přisuzovat autoritu jednotlivým osobám či sociálním skupinám, můžeme ji také vztahovat k vědeckým oborům, filozofickým teoriím, ale i ke společenským institucím. Jak z tohoto průniku vychází soudobá škola? Jaké postavení a prestiž má ve společnosti? Promítá se do ní krize kultury, společnosti a demokracie? A co naopak škole a učiteli nabízí společnost k posílení prestiže u široké veřejnosti? Co rozumíme pod pojmem autorita a jaké jsou její znaky? Na čem je autorita učitele založena? Je vůbec nutné zabývat se jí v době její nepochybné krize? Co nového můžeme v této oblasti odhalit? Vytrácí se autorita ve výchově nebo mění své podoby? Nakolik je užitečné uvažovat o autoritě jako o pedagogickém problému?. (cs)
Title
  • Jak získat, udržet a neztrácet autoritu
  • Development of authority (en)
  • Jak získat, udržet a neztrácet autoritu (cs)
skos:prefLabel
  • Jak získat, udržet a neztrácet autoritu
  • Development of authority (en)
  • Jak získat, udržet a neztrácet autoritu (cs)
skos:notation
  • RIV/00216208:11210/08:00200024!RIV10-GA0-11210___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/06/0546)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 373646
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216208:11210/08:00200024
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Development; authority (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [62935DDCF54B]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • 1.
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Jak získat, udržet a neztrácet autoritu
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vališová, Alena
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Grada Publishing, a.s.
https://schema.org/isbn
  • 80-247-0817-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 11210
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software