Description
| - The overview study describes the prospective variables playing their part on an asset of e-learning program for students. Commentary is divided in five sections: 1) personality differences of students (temperament, self-conception, locus control), 2) psychological processes in individual learning (establishing an objective, adding knowledge, learning styles, positive and negative emotions), 3) psychological processes in cooperative learning (training community constitution, co-framing the knowledge), 4) specific characteristics of e-learning systems (macro-adaptive and micro-adaptive approach), 5) learning styles differences (achievement, contentment, utility, expectations realizing). (en)
- Přehledová studie popisuje proměnné, které se pravděpodobně podílejí na rozdílném přínosu e-learningu pro studenty. Výklad je rozdělen do pěti oddílů: 1. osobnostní zvláštnosti studentů (např. temperament, jáství, lokalizace rozhodujícího vlivu), 2. psychologické procesy při individuálním učení (např. stanovování cílů, doplňování dosavadních znalosti, rozdílné styly učení, prožívání pozitivních i negativních emocí), 3. psychologické procesy při kooperativním učení (např. konstituování učební komunity, společné konstruování znalostí) 4. zvláštnosti e-learningových systémů, s nimiž studenti pracují (např. makroadaptivní přístup, mikroadaptivní přístup) 5. zvláštnosti výstupů učení, které se u studentů sledují (např. výkon, spokojenost, užitečnost, naplnění očekávání).
- Přehledová studie popisuje proměnné, které se pravděpodobně podílejí na rozdílném přínosu e-learningu pro studenty. Výklad je rozdělen do pěti oddílů: 1. osobnostní zvláštnosti studentů (např. temperament, jáství, lokalizace rozhodujícího vlivu), 2. psychologické procesy při individuálním učení (např. stanovování cílů, doplňování dosavadních znalosti, rozdílné styly učení, prožívání pozitivních i negativních emocí), 3. psychologické procesy při kooperativním učení (např. konstituování učební komunity, společné konstruování znalostí) 4. zvláštnosti e-learningových systémů, s nimiž studenti pracují (např. makroadaptivní přístup, mikroadaptivní přístup) 5. zvláštnosti výstupů učení, které se u studentů sledují (např. výkon, spokojenost, užitečnost, naplnění očekávání). (cs)
|