Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Základní myšlenkou podoby instalace se stal princip výstav ve výstavě, kdy celou výstavu tvoří deset samostatných víceméně uzavřených oddílů. K základní orientaci ve sbírkových fondech galerie sloužilo potenciálním laických kurátorům několik zdrojů, z nichž mohli čerpat informace a inspiraci. Jednak měli k dispozici jakési nabídkové listy - strukturované popisy jednotlivých sbírek galerie s obrazovým doprovodem, dále soubor všech sbírkových a z části výstavních katalogů reprezentujících celé období existence galerie (vytvořený rovněž pro daný účel a shromážděný ve veřejné galerijní knihovně) a konečně, posledním a nejdůležitějším bylo pozvání k návštěvě expozic a depozitářů a konzultace s pracovníky galerie. Obecnou snahou bylo pokud možno akceptovat všechna přání a nápady ze strany oslovených a do výběrů zasahovat co nejméně. Dle vlastního uvážení mohli laičtí kurátoři libovolně kombinovat různé druhy uměleckých děl, náměty, techniky, stylová či historická období, nebo se naopak zaměřit na jediné téma, předmět, epochu či autora, který jim byl něčím blízký.
- Základní myšlenkou podoby instalace se stal princip výstav ve výstavě, kdy celou výstavu tvoří deset samostatných víceméně uzavřených oddílů. K základní orientaci ve sbírkových fondech galerie sloužilo potenciálním laických kurátorům několik zdrojů, z nichž mohli čerpat informace a inspiraci. Jednak měli k dispozici jakési nabídkové listy - strukturované popisy jednotlivých sbírek galerie s obrazovým doprovodem, dále soubor všech sbírkových a z části výstavních katalogů reprezentujících celé období existence galerie (vytvořený rovněž pro daný účel a shromážděný ve veřejné galerijní knihovně) a konečně, posledním a nejdůležitějším bylo pozvání k návštěvě expozic a depozitářů a konzultace s pracovníky galerie. Obecnou snahou bylo pokud možno akceptovat všechna přání a nápady ze strany oslovených a do výběrů zasahovat co nejméně. Dle vlastního uvážení mohli laičtí kurátoři libovolně kombinovat různé druhy uměleckých děl, náměty, techniky, stylová či historická období, nebo se naopak zaměřit na jediné téma, předmět, epochu či autora, který jim byl něčím blízký. (cs)
- The underlying idea for the exhibition concept was the exhibition within an exhibition principle, whereby the whole display consists of ten independent and more or less closed departments. The basic navigation through the gallery collections was provided for the potential lay curators by several sources from which they could draw on information and inspiration. They were given access to something like a what’s-on-offer sheet – structured descriptions of the individual gallery collections accompanied by pictures, a complete set of all the collection and part of the exhibition catalogues representing the whole period of the gallery’s existence (created specially for the given purpose and assembled in the public gallery library) and finally, and most importantly, they received an invitation to visit the permanent exhibitions and repositories and to consultations with the gallery staff. On a general level, a consistent effort was made to accept as far as possible all the wishes and ideas on the part of those invited and to minimize the influence on their selection. The lay curators were allowed to randomly combine different types of works of art, themes, techniques, styles or historical periods at their discretion or concentrate on a single theme, object, epoch or artist for whom they held some affinity. (en)
|
Title
| - The Best of...
- The Best of... (en)
- The Best of... (cs)
|
skos:prefLabel
| - The Best of...
- The Best of... (en)
- The Best of... (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00094871:_____/11:#0000240!RIV12-MK0-00094871
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00094871:_____/11:#0000240
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - exhibition; lay curator; collection of the Moravian Gallery in Brno; collecting (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/statKonaniAkce
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/ukonceniAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |