Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Zkušební zařízení tvoří dva identické reduktory vzájemně mezi sebou propojené. Vstupní a výstupní hřídele obou převodovek jsou vzájemně propojeny. Zkušební zařízení je poháněno elektrickým motorem s proměnlivými otáčkami dodávající pouze ztrátový výkon, tj. cca 4% z nominálního výkonu reduktoru. Zatěžování reduktoru je zaváděno ve VZLÚ speciálně vyvinutým hydraulickým skrucovačem. Zatížení převodovky skrucovačem lze měnit během provozu reduktorů. Na zkušebním zařízení byl odjet vytrvalostní 300hodinový test s maximálním návrhovým zatížením 798Nm. Současně byly měřeny dynamické vlastnosti převodovky.
- Zkušební zařízení tvoří dva identické reduktory vzájemně mezi sebou propojené. Vstupní a výstupní hřídele obou převodovek jsou vzájemně propojeny. Zkušební zařízení je poháněno elektrickým motorem s proměnlivými otáčkami dodávající pouze ztrátový výkon, tj. cca 4% z nominálního výkonu reduktoru. Zatěžování reduktoru je zaváděno ve VZLÚ speciálně vyvinutým hydraulickým skrucovačem. Zatížení převodovky skrucovačem lze měnit během provozu reduktorů. Na zkušebním zařízení byl odjet vytrvalostní 300hodinový test s maximálním návrhovým zatížením 798Nm. Současně byly měřeny dynamické vlastnosti převodovky. (cs)
- The close-loop torque regenerative experimental device consists of two identical interconnected gearboxes so that inlet shaft of the first gearbox is connected with inlet shaft of second gearbox by means of mechanical clutch. Output shaft of the first gearbox is mechanically connected with output shaft of the second one by means of hydraulic torque loader (up to 2100Nm), especially developed in VZLU. The torque can be changed during rotation. The test rig is driven by electric motor with power of only 4 % of nominal gearbox power. This is a big advantage of the arrangement. The 300 hours of gear box endurance test was finished at maximum design load 798Nm which corresponding to maximal engine power 180kW. During the endurance test were measured dynamic properties of the gearbox. (en)
|
Title
| - Gearbox test rig (en)
- Zkušební stand reduktoru
- Zkušební stand reduktoru (cs)
|
skos:prefLabel
| - Gearbox test rig (en)
- Zkušební stand reduktoru
- Zkušební stand reduktoru (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00010669:_____/11:#0001236!RIV12-MPO-00010669
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Dlouhodobá zkouška 3000 hodin: Na samostatném reduktoru 180 kW x 3000 hodin x 4 Kč/kW = 2.160.000 Kč. Na zkušebním zařízení 13,3 kW x 3000 hodin x 4 Kč/kW = 160.000 Kč. Z toho plyne úspora 2.000.000 Kč. (Resp. 500 kW)
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00010669:_____/11:#0001236
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| |
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Pro zkoušení reduktorů je třeba pouze 4% jmenovitého výkonu, na který je reduktor navržen. Smlouva SM100115, IČ 00176109, První brněnská strojírna. Funkční vzorek byl vyroben a ověřen.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Doležal, Zdeněk
- Hubáček, Tomáš
- Pick, Petr
- Havránek, Čestmír
- Katolický, Zdeněk
- Dobřichovský, Jan
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |