Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Marketing měst a obcí získává v praxi stále rostoucí význam, což je způsobeno zejména změnou v uspořádání a financování tohoto sektoru. Obce a města se mezi sebou stávají konkurenty, kteří se snaží získat nové obyvatele, investory a návštěvy z řad turistické veřejnosti za pomoci různých marketingových nástrojů. Marketingová komunikace jako velmi důležitý marketingový nástroj plní v současné době dvě základní úlohy. Prvním úkolem je zajišťovat rozvoj vztahů s cílovými skupinami veřejnosti jako jsou občané, turistická veřejnost, podnikatelské subjekty, neziskové organizace a zaměstnanci obce a státní správy. Druhým úkolem je pomocí tzv. demarketingu snížit nadměrné zatížení obce či města v oblastech, kde je to pro něj nevýhodné či nežádoucí. Právě marketingová komunikace má možnosti ovlivnit chování a jednání cílových skupin veřejnosti tak, aby byl zajištěn zejména přirozený, ekonomický, ekologický a sociální rozvoj obce.
- Marketing měst a obcí získává v praxi stále rostoucí význam, což je způsobeno zejména změnou v uspořádání a financování tohoto sektoru. Obce a města se mezi sebou stávají konkurenty, kteří se snaží získat nové obyvatele, investory a návštěvy z řad turistické veřejnosti za pomoci různých marketingových nástrojů. Marketingová komunikace jako velmi důležitý marketingový nástroj plní v současné době dvě základní úlohy. Prvním úkolem je zajišťovat rozvoj vztahů s cílovými skupinami veřejnosti jako jsou občané, turistická veřejnost, podnikatelské subjekty, neziskové organizace a zaměstnanci obce a státní správy. Druhým úkolem je pomocí tzv. demarketingu snížit nadměrné zatížení obce či města v oblastech, kde je to pro něj nevýhodné či nežádoucí. Právě marketingová komunikace má možnosti ovlivnit chování a jednání cílových skupin veřejnosti tak, aby byl zajištěn zejména přirozený, ekonomický, ekologický a sociální rozvoj obce. (cs)
- Nowadays marketing of town and community is very important, because structure and financing of this sector have been changing. Town and community have become competitive subjects. They need new inhabitants, investors, tourists. Marketing communication as a very important tool has two basic objectives. First of all, town and community need development relationship with inhabitants, tourists, firms, non-profit organizations and staff. Second objective is (with the help of demarketing) reduction extreme load of some area in town, where is inconvenient and undesirable. Marketing communications can be very influential on behavior and action of aim public and can provide natural economical, environmental and social development in town or community. (en)
|
Title
| - Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí
- Marketing Communication and its role in regional marketing (en)
- Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí (cs)
|
skos:prefLabel
| - Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí
- Marketing Communication and its role in regional marketing (en)
- Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/08:63507737!RIV09-MSM-28120___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/08:63507737
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Marketing town and community; demarketing; Marketing communication; advertising; public relations (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |