Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - rh bankovních služeb je vysoce konkurenčním trhem a banky využívají spousty různých nástrojů, jak ovlivnit potenciálního zákazníka a nabídnout mu bankovní produkt. Je již téměř běžnou praxí, že ke svému konkurenčnímu boji používají telemarketing a to jak pasivní, tak i aktivní. Telemarketing má výhodu zejména v tom, že dokáže poskytnout svému zákazníkovi servis 24 hodin denně, jako například příjem objednávek, vyřizování transakcí, příjem reklamací či kompletní servis. Průzkum provedený na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně měl za úkol zmapovat nejen nabídku telemarketingových služeb s důrazem na pasivní telemarketing, ale rovněž zjistit skutečnou kvalitu a úroveň těchto služeb.
- rh bankovních služeb je vysoce konkurenčním trhem a banky využívají spousty různých nástrojů, jak ovlivnit potenciálního zákazníka a nabídnout mu bankovní produkt. Je již téměř běžnou praxí, že ke svému konkurenčnímu boji používají telemarketing a to jak pasivní, tak i aktivní. Telemarketing má výhodu zejména v tom, že dokáže poskytnout svému zákazníkovi servis 24 hodin denně, jako například příjem objednávek, vyřizování transakcí, příjem reklamací či kompletní servis. Průzkum provedený na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně měl za úkol zmapovat nejen nabídku telemarketingových služeb s důrazem na pasivní telemarketing, ale rovněž zjistit skutečnou kvalitu a úroveň těchto služeb. (cs)
- Market of banking services is a high competitive market and banks use lot of different tools for possibility to influence potentional customers and offer bank products. Nowadays bank companies often use telephonic marketing for competitive faith, as a passive as an active. Advantage of telephonic marketing is 24 hours service for customers, for example make an offer, a transaction, a reclaim and a complete service. The research conducted by Faculty of Management and Economics of Tomas Bata University in Zlín had to find out offer of telephonic marketing especially passive telephonic marketing and reality quality and level of these services too. (en)
|
Title
| - Pasívní telemarketing bankovních institucí
- Passive Telephonic Marketing of Bank Institutions (en)
- Pasívní telemarketing bankovních institucí (cs)
|
skos:prefLabel
| - Pasívní telemarketing bankovních institucí
- Passive Telephonic Marketing of Bank Institutions (en)
- Pasívní telemarketing bankovních institucí (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/06:63504878!RIV07-MSM-28120___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/06:63504878
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - telemarketing; aktivní a pasivní telemarketing; banky; call centrum; informační linka; telefonní bankovnictví (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - sborník anotací Marketing? Proč ne!
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Staňková, Pavla
- Králová, Jitka
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |