Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - In contemporary epoch high competition, when products, their quality and parameter are as good as identical, is a broad, that basic competitive advantage it'd be consist especially in level of the attendant service trades and communication between company potential customer. Intra marketing communication often company obtain competitive advantage by means of the advertising. Is however consequential awake, that bar design, preparing and realization advertising is a necessary part of advertising process correctly measure results, evaluation and deduce such as to was application into another effectual activities. the main aim of this article is it bring up such methodology measurement effectiveness advertising in the company, that it'd be comprehensible, homely, financial and up to date unpretending and compliance extent certain predicate ability. Successfull measurement effectiveness advertising depend especially in a correct access methodology, in a correct options method, in a correct appl (en)
- V současném období silné konkurence, kdy výrobky, jejich kvalita a parametry jsou téměř totožné, je zřejmé, že hlavní konkurenční výhoda bude spočívat zejména na úrovni doprovodných služeb a komunikaci podniku s potenciálními zákazníky. V rámci marketingové komunikace získávají často podniky konkurenční výhodu pomocí reklamy. Je však důležité si uvědomit, že kromě návrhu, přípravy a realizace reklamy je nezbytnou součástí reklamního procesu správně změřit výsledky, vyhodnotit je a vyvodit závěry tak, aby byly aplikovány do další praktické činnosti. Cílem příspěvku je předložit takovou metodiku měření účinnosti reklamy v podniku, která bude srozumitelná, jednoduchá, finančně i časově nenáročná a bude dodržena míra určité vypovídací schopnosti. Úspěšnost měření účinnosti reklamy závisí zejména na správném výběru metodiky, na správné volbě metody, na správném použití této metody v praxi, na správném vyhodnocení výsledků a jejich prezentaci.
- V současném období silné konkurence, kdy výrobky, jejich kvalita a parametry jsou téměř totožné, je zřejmé, že hlavní konkurenční výhoda bude spočívat zejména na úrovni doprovodných služeb a komunikaci podniku s potenciálními zákazníky. V rámci marketingové komunikace získávají často podniky konkurenční výhodu pomocí reklamy. Je však důležité si uvědomit, že kromě návrhu, přípravy a realizace reklamy je nezbytnou součástí reklamního procesu správně změřit výsledky, vyhodnotit je a vyvodit závěry tak, aby byly aplikovány do další praktické činnosti. Cílem příspěvku je předložit takovou metodiku měření účinnosti reklamy v podniku, která bude srozumitelná, jednoduchá, finančně i časově nenáročná a bude dodržena míra určité vypovídací schopnosti. Úspěšnost měření účinnosti reklamy závisí zejména na správném výběru metodiky, na správné volbě metody, na správném použití této metody v praxi, na správném vyhodnocení výsledků a jejich prezentaci. (cs)
|
Title
| - Metodika měření účinnosti reklamy jako nástroj konkurenční schopnosti podniku
- Metodika měření účinnosti reklamy jako nástroj konkurenční schopnosti podniku (cs)
- Methodology for Measurement Efficiency of Advertising as a Tool of the Enterprise Competitive Ability (en)
|
skos:prefLabel
| - Metodika měření účinnosti reklamy jako nástroj konkurenční schopnosti podniku
- Metodika měření účinnosti reklamy jako nástroj konkurenční schopnosti podniku (cs)
- Methodology for Measurement Efficiency of Advertising as a Tool of the Enterprise Competitive Ability (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/04:63502233!RIV/2005/MSM/281205/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/04:63502233
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - In contemporary epoch high competition; when products; their quality and parameter are as good as identical; is a broad; that basic competitive advantage it'd be consist especially in level of the attendant service trades and communication between company potential customer. Intra marketing communication often company obtain competitive advantage by means of the advertising. Is however consequential awake; that bar design; preparing and realization advertising is a necessary part of advertising process correctly measure results; evaluation and deduce such as to was application into another effectual activities. the main aim of this article is it bring up such methodology measurement effectiveness advertising in the company; that it'd be comprehensible; homely; financial and up to date unpretending and compliance extent certain predicate ability. Successfull measurement effectiveness advertising depend especially in a correct access methodology; in a correct options method; in a correct application th… (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků zlínského regionu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |