Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Excavation of new running tunnel for Prague metro is realised using modern tunnelling machines (technology TBM - Tunnel Boring Machine). Various related technologies had to be solved together with the excavation process such as transport of muck, supply of tunnel segments to the machine, grouting material, assembly and disassembly of the tunnelling machines in confined underground space, shifting of machines through the stations constructed in advance, etc. The development of the segments generated from the steel fibre reinforced concrete (SFRC), their convenience for future utilization was successfully verified by construction of the test section in the realised tunnel. (en)
- Pro výstavbu traťových tunelů metra byl poprvé v ČR využit plnoprofilový tunelovací štít (technologie TBM) a přesné betonové prefabrikované segmentové ostění. Použité segmenty jsou vyrobeny ze železobetonu. V průběhu stavební činnosti byl vyvinut a testován nový materiál - konstrukční beton vyztužený výhradně rozptýlenou ocelovou výztuží. Materiál byl vyroben v podmínkách běžné výroby, následně testován na vzorcích skutečné velikosti a v závěru byl úspěšně vybudován zkušební úsek ostění. Nyní je k dispozici materiál, který je plně odzkoušen, k němuž je k dispozici plně funkční výpočetní model, a proto je možné jeho praktické využití.
- Pro výstavbu traťových tunelů metra byl poprvé v ČR využit plnoprofilový tunelovací štít (technologie TBM) a přesné betonové prefabrikované segmentové ostění. Použité segmenty jsou vyrobeny ze železobetonu. V průběhu stavební činnosti byl vyvinut a testován nový materiál - konstrukční beton vyztužený výhradně rozptýlenou ocelovou výztuží. Materiál byl vyroben v podmínkách běžné výroby, následně testován na vzorcích skutečné velikosti a v závěru byl úspěšně vybudován zkušební úsek ostění. Nyní je k dispozici materiál, který je plně odzkoušen, k němuž je k dispozici plně funkční výpočetní model, a proto je možné jeho praktické využití. (cs)
|
Title
| - Segmental linings for metro tunnels (en)
- Segmentová ostění tunelů metra
- Segmentová ostění tunelů metra (cs)
|
skos:prefLabel
| - Segmental linings for metro tunnels (en)
- Segmentová ostění tunelů metra
- Segmentová ostění tunelů metra (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/12:00201569!RIV13-GA0-21110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/12:00201569
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - SFRC; segmental lining; tunnel; fibre reinforced concrete (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - 19. betonářské dny 2012 - sborník příspěvků
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Česká betonářská společnost ČSSI
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |