Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V centru pozornosti autorek je problematika sociálního partnerství, která je řešena na pozadí české kurikulární reformy. V této souvislosti jsou připomenuty i některé ohlasy na ni. Následně je autorkami objasňována podstata sociálního partnerství středních škol. Poté je analyzována role vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně při utváření a rozvoji sociálního partnerství se středními odbornými školami, a to zejména v oblastech vzdělávací a poradenské, organizační a projektové činnosti. Sociální partnerství, kurikulární reforma, ohlasy na kurikulární reformu, střední odborné školy, vzdělávací činnost, poradenská činnost, organizační činnost, projektová činnost.
- V centru pozornosti autorek je problematika sociálního partnerství, která je řešena na pozadí české kurikulární reformy. V této souvislosti jsou připomenuty i některé ohlasy na ni. Následně je autorkami objasňována podstata sociálního partnerství středních škol. Poté je analyzována role vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně při utváření a rozvoji sociálního partnerství se středními odbornými školami, a to zejména v oblastech vzdělávací a poradenské, organizační a projektové činnosti. Sociální partnerství, kurikulární reforma, ohlasy na kurikulární reformu, střední odborné školy, vzdělávací činnost, poradenská činnost, organizační činnost, projektová činnost. (cs)
- The authors were focusing on the issues of social partnership at the period of Czech curricular reform and reactions to it. The authors further clarified the basis of the social partnership of secondary schools and analyzed the role of the Institute of Lifelong Learning of Mendel University in Brno in forming and developing of the social partnership with secondary vocational schools, especially in the area of advisory, organizational and project activities. Social partnership, curriculum reform, responses on curriculum reform, secondary technical schools, educational activity, advisory work, organizational activity, project activity. (en)
|
Title
| - Social partnership as tool of informal education (en)
- Sociální partnerství jako nástroj neformálního vzdělávání
- Sociální partnerství jako nástroj neformálního vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Social partnership as tool of informal education (en)
- Sociální partnerství jako nástroj neformálního vzdělávání
- Sociální partnerství jako nástroj neformálního vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43670/13:00213377!RIV14-MSM-43670___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43670/13:00213377
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - educational activity; responses on curriculum reform; secondary technical schools; curriculum reform; advisory work; project activity; social partnership; organizational activity (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vybrané trendy celoživotního učení v České republice a dalších státech Evropské unie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Danielová, Lenka
- Linhartová, Dana
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |