Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Tourism services are not offered individually, which is why it is necessary to assess the quality of a whole complex of services within the frame of a tourism product or a tourist destination. The level of tourists' satisfaction is not based on the quality of individual tourism services or a destination product but it arises from their overall impression which is formed from the hospitality of local inhabitants, the willingness of employees, the cleanness of the environment, security and so on. The presumption of maintaining the quality of a destination is a unified approach of all participants in tourism development that can be reached by various forms of cooperation. The main objective of the article is to introduce the European system of Integrated Quality Management (IQM) and the tool for assessing the quality in a destination %22Qualitest%22. (en)
- Služby cestovního ruchu nejsou nabízeny jednotlivě, proto je nezbytné posuzovat kvalitu celého souboru služeb v rámci produktu cestovního ruchu nebo turistické destinace. Úroveň spokojenosti turistů není založena na kvalitě jednotlivých služeb, ale vychází z jejich celkového dojmu, který je tvořen pohostinností místních obyvatel, ochotou zaměstnanců, čistotou životního prostředí, bezpečností atd. Předpokladem pro dodržení kvality destinace je jednotný přístup všech aktérů rozvoje cestovního ruchu, kterého lze docílit různými formami spolupráce. Hlavním cílem článku je představit evropský systém integrovaného managementu kvality (IQM) a nástroj pro měření kvality v destinaci %22Qualitest%22.
- Služby cestovního ruchu nejsou nabízeny jednotlivě, proto je nezbytné posuzovat kvalitu celého souboru služeb v rámci produktu cestovního ruchu nebo turistické destinace. Úroveň spokojenosti turistů není založena na kvalitě jednotlivých služeb, ale vychází z jejich celkového dojmu, který je tvořen pohostinností místních obyvatel, ochotou zaměstnanců, čistotou životního prostředí, bezpečností atd. Předpokladem pro dodržení kvality destinace je jednotný přístup všech aktérů rozvoje cestovního ruchu, kterého lze docílit různými formami spolupráce. Hlavním cílem článku je představit evropský systém integrovaného managementu kvality (IQM) a nástroj pro měření kvality v destinaci %22Qualitest%22. (cs)
|
Title
| - Měření kvality destinace cestovního ruchu
- Evaluation of quality tourism destination (en)
- Měření kvality destinace cestovního ruchu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Měření kvality destinace cestovního ruchu
- Evaluation of quality tourism destination (en)
- Měření kvality destinace cestovního ruchu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/10:00153683!RIV13-GA0-43110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/10:00153683
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - destination; quality (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |