About: Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Vstup České republiky do Evropské unie přiná?í řadu změn i do vinohradnictví a vinařství. Lze předpokládat, ?e se bude tlak zahraničních producentů na na?e zákazníky a na ná? trh vína stupňovat. Proto pro na?e výrobce bude stě?ejní, důsledněj?í orientace na zákazníka. Bude nutné, více ne? dosud, poznávat zákazníky, jejich postoje ke spotřebě vína, jejich zvyklosti, preference a očekávání. Tento příspěvek proto obsahuje dílčí výsledky průzkumu orientovaného na zvyklosti a chování spotřebitelů na trhu vína v ČR. Ve výsledcích jsou zpracována primární data získaná v období od září do prosince roku 2003 od 1000 respondentů z celé České republiky. Sběr dat byl provedený u jedné poloviny tj. 500 respondentů telefonickým a u druhé poloviny respondentů osobním dotazováním. Na základě přímého dotazování byly zji?těny nejdůle?itěj?í faktory ovlivňující nákup vína. Je to typ vína, jeho cena, druh vína a oblast či země původu vína.
  • Vstup České republiky do Evropské unie přiná?í řadu změn i do vinohradnictví a vinařství. Lze předpokládat, ?e se bude tlak zahraničních producentů na na?e zákazníky a na ná? trh vína stupňovat. Proto pro na?e výrobce bude stě?ejní, důsledněj?í orientace na zákazníka. Bude nutné, více ne? dosud, poznávat zákazníky, jejich postoje ke spotřebě vína, jejich zvyklosti, preference a očekávání. Tento příspěvek proto obsahuje dílčí výsledky průzkumu orientovaného na zvyklosti a chování spotřebitelů na trhu vína v ČR. Ve výsledcích jsou zpracována primární data získaná v období od září do prosince roku 2003 od 1000 respondentů z celé České republiky. Sběr dat byl provedený u jedné poloviny tj. 500 respondentů telefonickým a u druhé poloviny respondentů osobním dotazováním. Na základě přímého dotazování byly zji?těny nejdůle?itěj?í faktory ovlivňující nákup vína. Je to typ vína, jeho cena, druh vína a oblast či země původu vína. (cs)
  • Integration of the Czech Republic into the European Union brings a number of changes into winegrowing and wine-production. It can be expected, that the pressure of foreign producers on Czech customers and Czech wine market will grow. Because our producers will have to orientate on the customer. Therefore it will be -- more than before -- necessary to cognise customers, their attitudes towards wine consumption, their habits, preferences, and expectations. Because these paper includes partial results of research oriented on conventions and behaviour of consumers on the wine market in the Czech Republic. The results include processed primary data acquired in the period of September to December 2003 from 1000 respondents from the whole Czech Republic. Half of the data (i.e. 500 respondents) were based on phone questioning, and half on direct personal questioning. Based on direct questioning was found, that the most important factors for wine purchase are type, price, sort of wine and domicile of or (en)
Title
  • Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína
  • DECISION MAKING IN WINE PURCHASE (en)
  • Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína (cs)
skos:prefLabel
  • Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína
  • DECISION MAKING IN WINE PURCHASE (en)
  • Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/06:00093301!RIV07-MZE-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 819;824
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(QF3276)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 498079
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/06:00093301
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • behaviour of consumers, decision making, market research, primary data (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [71C28BA933DA]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Nitra
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Nitra
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Chládková, Helena
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
https://schema.org/isbn
  • 80-8069-704-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 112 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software