Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The purpose of this work is the presentation of the questionnaire of the Self-Efficacy Scale for Physical Education Teacher Education Majors towards the Children with Disabilities (SE-PETE-D), which should be used in the future to identify self-efficacy of the students of the teacher training in physical education. At the same time will be also presented the results of a pilot study of standardization of this questionnaire in the conditions of the Czech environment. A key concept of questionnaire is self-efficacy. and introduced its the Canadian-American psychologist Albert Bandura (1997). A pilot study and comparison encompass bachelor students took part in the teaching of physical education, students of bachelor studies in adapted physical education and students of the follow-up master degree in adapted physical education. The results show that students of bachelor studies in adapted physical education have higher self-efficacy than students of bachelor studies in physical education. (en)
- Účelem práce je představení dotazníku Self-Efficacy Scale for Physical Education Teacher Education Majors towards Children with Disabilities (SE-PETE-D), který chceme v budoucnu využit v České republice ke zjišťování self-efficacy pro práci integrované tělesné výchově u studentů učitelství tělesné výchovy. Zároveň budou také prezentovány výsledky pilotní studie restandardizace tohoto dotazníku v podmínkách českého prostředí. Klíčovým pojmem, se kterým dotazník pracuje, je self-efficacy, a zavedl ho kanadsko-americký psycholog Albert Bandura (1997). Pilotní studie se zúčastnili studenti navazujícího magisterského studia v oboru aplikovaná tělesná výchova. Komparace se zúčastnili studenti bakalářského studia učitelství tělesné výchovy, studenti bakalářského studia aplikovaná tělesná výchova. Porovnání skupin proběhlo za pomocí t-testu. Z výsledků je vyplívá, že studenti aplikovaných pohybových aktivit mají vyšší self-efficacy pro práci v integrované tělesné výchově, než studenti učitelství tělesné výchovy.
- Účelem práce je představení dotazníku Self-Efficacy Scale for Physical Education Teacher Education Majors towards Children with Disabilities (SE-PETE-D), který chceme v budoucnu využit v České republice ke zjišťování self-efficacy pro práci integrované tělesné výchově u studentů učitelství tělesné výchovy. Zároveň budou také prezentovány výsledky pilotní studie restandardizace tohoto dotazníku v podmínkách českého prostředí. Klíčovým pojmem, se kterým dotazník pracuje, je self-efficacy, a zavedl ho kanadsko-americký psycholog Albert Bandura (1997). Pilotní studie se zúčastnili studenti navazujícího magisterského studia v oboru aplikovaná tělesná výchova. Komparace se zúčastnili studenti bakalářského studia učitelství tělesné výchovy, studenti bakalářského studia aplikovaná tělesná výchova. Porovnání skupin proběhlo za pomocí t-testu. Z výsledků je vyplívá, že studenti aplikovaných pohybových aktivit mají vyšší self-efficacy pro práci v integrované tělesné výchově, než studenti učitelství tělesné výchovy. (cs)
|
Title
| - Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrovasné tělesné výchovy
- Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrovasné tělesné výchovy (cs)
- The results of the pilot study of questionnaire SE-PETE-D, which checks the trust of students of physical education teacher in their competence to implement classes in an integrated physical education (en)
|
skos:prefLabel
| - Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrovasné tělesné výchovy
- Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrovasné tělesné výchovy (cs)
- The results of the pilot study of questionnaire SE-PETE-D, which checks the trust of students of physical education teacher in their competence to implement classes in an integrated physical education (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15510/13:33148352!RIV14-MSM-15510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15510/13:33148352
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - self-efficacy, integration, physical education, people whit disabilities (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Ješina, Ondřej
- Kudláček, Martin
- Baloun, Ladislav
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |