Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - This article focuses on a class climate considering specifics of education in the field of security and deals with theoretical definition of climate in the classroom and at the school in the concept of Czech and foreign authors. This article names some ways, how the classroom climate and the school climate can be formed and optimized. From our point of view, the classroom climate is understood as a variant of overall school climate. Among examples of other variants, there are the school climate itself, organizational climate, teaching staff climate or education climate, that have irreplaceable position within either general education concept or specifically in the fulfillment of specific conditions of safety training. We also mentioned another important point, which is a motivation. Motivation is a result of specific interaction between student and teacher, between colleagues, depends on subject matter but it is also influenced by actual mood, class climate, school climate, field of study or society in general. These all have direct impact on education in general, safety training included. (en)
- Příspěvek je věnován problematice klimatu třídy s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání v oblasti bezpečnosti a zabývá se teoretickým vymezením klimatu ve třídě a ve škole v pojetí našich i zahraničních autorů. V článku jsou uvedeny některé přístupy, jak lze klima třídy a školy utvářet a optimalizovat. Klima třídy chápeme z našeho pohledu jako jednu z variant celkového klimatu školy. K dalším variantám řadíme např. školní klima, organizační klima, klima učitelského sboru, vyučovací klima a další, které mají nezastupitelné místo jak obecně při vzdělávání, tak při plnění specifických podmínek vzdělávání v oblasti bezpečnosti. V článku je zmíněn zejména fenomén motivace, který je především výsledkem interakce mezi osobností studenta a učitelem, kolegy, učivem, ale je také podmíněn momentální náladou či klimatem třídy, školy, oboru a celé společnosti ovlivňující vyučovací proces vzdělávání v oblasti bezpečnosti.
- Příspěvek je věnován problematice klimatu třídy s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání v oblasti bezpečnosti a zabývá se teoretickým vymezením klimatu ve třídě a ve škole v pojetí našich i zahraničních autorů. V článku jsou uvedeny některé přístupy, jak lze klima třídy a školy utvářet a optimalizovat. Klima třídy chápeme z našeho pohledu jako jednu z variant celkového klimatu školy. K dalším variantám řadíme např. školní klima, organizační klima, klima učitelského sboru, vyučovací klima a další, které mají nezastupitelné místo jak obecně při vzdělávání, tak při plnění specifických podmínek vzdělávání v oblasti bezpečnosti. V článku je zmíněn zejména fenomén motivace, který je především výsledkem interakce mezi osobností studenta a učitelem, kolegy, učivem, ale je také podmíněn momentální náladou či klimatem třídy, školy, oboru a celé společnosti ovlivňující vyučovací proces vzdělávání v oblasti bezpečnosti. (cs)
|
Title
| - Charakteristic of a Classroom Climate and the Possibilities for its Formation in the Field of Security (en)
- Charakteristika klimatu třídy a možnosti jeho utváření při vzdělávání v oblasti bezpečnosti
- Charakteristika klimatu třídy a možnosti jeho utváření při vzdělávání v oblasti bezpečnosti (cs)
|
skos:prefLabel
| - Charakteristic of a Classroom Climate and the Possibilities for its Formation in the Field of Security (en)
- Charakteristika klimatu třídy a možnosti jeho utváření při vzdělávání v oblasti bezpečnosti
- Charakteristika klimatu třídy a možnosti jeho utváření při vzdělávání v oblasti bezpečnosti (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60162694:G42__/13:00503174!RIV14-MO0-G42_____
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60162694:G42__/13:00503174
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Security; working group climate; school climate; classroom climate; motivation; organizational behavior; organizational climate; safety training (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník z mezinárodnej vedeckej konferencie „Nové trendy vo vyučovaní spoločenskovedných predmetov na školách zameraných na bezpečnost%22
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kalamár, Štěpán
- Svoboda, Ivo
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastiskava Štefánika
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |