Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Program slouží pro demonstraci možností bezkontaního ovládání počítače pomocí gest. Poslední verze využívá k tomuto účelu zařízení Kinect, které získavá pomocí systému infračerveného vysílače a snímače informaci o hloubce scény. Tak je možno relativně jednoduše identifikovat hráče, v našem případě jeho siluetu. Sledováním změn obrazu siluety jsme schopni identifikovat sadu gest, kterými hráč může hru ovládat.
- Program slouží pro demonstraci možností bezkontaního ovládání počítače pomocí gest. Poslední verze využívá k tomuto účelu zařízení Kinect, které získavá pomocí systému infračerveného vysílače a snímače informaci o hloubce scény. Tak je možno relativně jednoduše identifikovat hráče, v našem případě jeho siluetu. Sledováním změn obrazu siluety jsme schopni identifikovat sadu gest, kterými hráč může hru ovládat. (cs)
- The application is suitable for the demonstration of non-contact control of computer using gestures. The latest version is using the device Kinect, which is capable to obtain the depth of the scene by infrared transmitter and reciever. This enables to detect a person in the scene relatively easily. In our case we detect the silhouette of the player. By tracking the changes in the image of the silhouette we are able to recognize a set of gestures. These gestures are then used to control the videogame. (en)
|
Title
| - Action Guy - vidogame based on non-contact control using gestures (en)
- Action Guy - počítačová hra využívající bezkontaktní ovládání pomocí gest
- Action Guy - počítačová hra využívající bezkontaktní ovládání pomocí gest (cs)
|
skos:prefLabel
| - Action Guy - vidogame based on non-contact control using gestures (en)
- Action Guy - počítačová hra využívající bezkontaktní ovládání pomocí gest
- Action Guy - počítačová hra využívající bezkontaktní ovládání pomocí gest (cs)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23520/12:43915265!RIV13-MSM-23520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Výsledek je výstupem projektu č. ME08106, jako ukázková aplikace ovládání počítače pomocí gest
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23520/12:43915265
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Kinect, gesture recognition (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Marek Hrúz, KKY FAV ZČU, mhruz@kky.zcu.cz, 377 632 571, Program slouží pro demonstraci možností bezkontaního ovládání počítače pomocí gest. Poslední verze využívá k tomuto účelu zařízení Kinect, které získavá pomocí systému infračerveného vysílače a snímače informaci o hloubce scény. Tak je možno relativně jednoduše identifikovat hráče, v našem případě jeho siluetu. Sledováním změn obrazu siluety jsme schopni identifikovat sadu gest, kterými hráč může hru ovládat.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Hrúz, Marek
- Železný, Miloš
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |