Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This text outlines the current issue of determining the level of metacognition, with an emphasis on quantitative methods. The text discusses the most commonly used techniques (questionnaires, interviews, frequency techniques, observation), presents their pros and highlights their limitations especially in relation to the qualitative approach. (en)
- Příspěvek nastiňuje současnou problematiku zjišťování úrovně metakognice s důrazem na kvantitativní metody. Text pojednává o nejčastěji užívaných technikách (dotazníky, interview, frekvenční techniky, pozorování), představuje jejich klady a zároveň upozorňuje na jejich omezení zejména ve vztahu ke kvalitativnímu přístupu.
- Příspěvek nastiňuje současnou problematiku zjišťování úrovně metakognice s důrazem na kvantitativní metody. Text pojednává o nejčastěji užívaných technikách (dotazníky, interview, frekvenční techniky, pozorování), představuje jejich klady a zároveň upozorňuje na jejich omezení zejména ve vztahu ke kvalitativnímu přístupu. (cs)
|
Title
| - Current investigations level of metacognitive knowledge by quantitatively oriented standard: advantages and limitations (en)
- Současná zjišťování úrovně metakognitivních znalostí pomocí kvantitativně orientovaného standardu: výhody a omezení
- Současná zjišťování úrovně metakognitivních znalostí pomocí kvantitativně orientovaného standardu: výhody a omezení (cs)
|
skos:prefLabel
| - Current investigations level of metacognitive knowledge by quantitatively oriented standard: advantages and limitations (en)
- Současná zjišťování úrovně metakognitivních znalostí pomocí kvantitativně orientovaného standardu: výhody a omezení
- Současná zjišťování úrovně metakognitivních znalostí pomocí kvantitativně orientovaného standardu: výhody a omezení (cs)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/13:43885386!RIV14-MSM-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/13:43885386
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Metacognition, metacognitive knowledge, quantitative research, on-line methods, off-line methods (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Pedagogické a psychologické aspekty edukácie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |