Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je zaměřený na teoretické vymezení problematiky implementace tržní orientace podniku z pohledu podnikové kultury. of corporate culture by members of company. Příspěvek vznikl v rámci projektu Implementace tržní orientace v High tech firmách podporovaný Garanovou agenturou ČR (GA 402/07/1493).
- Příspěvek je zaměřený na teoretické vymezení problematiky implementace tržní orientace podniku z pohledu podnikové kultury. of corporate culture by members of company. Příspěvek vznikl v rámci projektu Implementace tržní orientace v High tech firmách podporovaný Garanovou agenturou ČR (GA 402/07/1493). (cs)
- Paper is focused to the theoretical insight of market orientation implementation in companies from the corporate culture point of view. Contemporary cognition implicates the fact, that implementation of marketing concept depends on sharing degree of corporate culture by members of company. These facts and others are starting points for notification of importance corporate culture for corporate market orientation implementation. This paper is based on work done in a research project entitled Research into Implementation of Market Orientation in Hi-Tech Firms. The project is funded by the Grant Agency of the CR (GA 402/07/1493). (en)
|
Title
| - Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
- Corporate Culture and its Influnce on Implementation of Market Orientation (en)
- Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku (cs)
|
skos:prefLabel
| - Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
- Corporate Culture and its Influnce on Implementation of Market Orientation (en)
- Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26510/08:PU80026!RIV09-GA0-26510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26510/08:PU80026
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Corporate culture, market orientation, research agenda, stakeholders, tool of measurement (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Šimberová, Iveta
- Tomášková, Eva
- Chalupský, Vladimír
- Kaňovská, Lucie
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Fakulta riadenia a informatiky, Žilina
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |