Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Measurement of the content of clients with a services, which are produced by a public authority, is a key measurement for assesment of the quality of the authority. This paper concludes main findings of a survey on South Moravia authority. (en)
- Míra spokojenosti klientů se službami, které jsou jim úřadem poskytovány, je jedním z ukazatelů, podle kterých je třeba posuzovat kvalitu činnosti úřadu, a to ukazatelem v mnohém klíčovým. Příspěvek shrnuje hlavní výsledky průzkumů spokojenosti klientů Krajského úřadu Jihomoravského kraje, který byl proveden ve spolupráci s pracovníky ESF MU v prosinci 2005.
- Míra spokojenosti klientů se službami, které jsou jim úřadem poskytovány, je jedním z ukazatelů, podle kterých je třeba posuzovat kvalitu činnosti úřadu, a to ukazatelem v mnohém klíčovým. Příspěvek shrnuje hlavní výsledky průzkumů spokojenosti klientů Krajského úřadu Jihomoravského kraje, který byl proveden ve spolupráci s pracovníky ESF MU v prosinci 2005. (cs)
|
Title
| - Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy
- Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy (cs)
- Surveying of a content of clients as a part of the quality proceedings in public authority (en)
|
skos:prefLabel
| - Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy
- Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy (cs)
- Surveying of a content of clients as a part of the quality proceedings in public authority (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:_____/06:XX:X0005!RIV06-MMR-00216224
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:_____/06:XX:X0005
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Management; public administration; quality proceedings; content of clients (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Management územní samosprávy
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Špaček, David
- Lukášová, Růžena
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |