Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The tram line Hlubočepy - Barrandov has a total length of 3,567 metres and six stops. The investment in the construction costs amounted to nearly 2.5 billion CZK. For passengers, the time of travel between Anděl and Sídliště Barrandov stops is shortened to 16 minutes. The total track super-elevation is 130 metres, with the steepest elevation gradient of up to 68 per mille. The track is of a long-welded rail type, mounted partly on an elevated, partly on an earth body. The construction applies elements reducing the negative impacts on the environment. The track stability and safety are continuously monitored. (en)
- Tramvajová trať Hlubočepy - Barrandov má celkovou délku 3567 metrů a šest zastávek. Stavba si vyžádala investici ve výši téměř 2,5 miliardy korun. Pro cestující se zkrátí doba cestování ze stanice metra Anděl na Sídliště Barrandov na 16 minut. Celkové převýšení trati je 130 metrů a nejprudší stoupání má sklon až 68 promile. Trať je bezstyková, z části na estakádě, z části na zemním tělese. V konstrukci jsou použity prvky snižující negativní dopad na životní prostředí. Stabilita a bezpečnost je průběžně sledována.
- Tramvajová trať Hlubočepy - Barrandov má celkovou délku 3567 metrů a šest zastávek. Stavba si vyžádala investici ve výši téměř 2,5 miliardy korun. Pro cestující se zkrátí doba cestování ze stanice metra Anděl na Sídliště Barrandov na 16 minut. Celkové převýšení trati je 130 metrů a nejprudší stoupání má sklon až 68 promile. Trať je bezstyková, z části na estakádě, z části na zemním tělese. V konstrukci jsou použity prvky snižující negativní dopad na životní prostředí. Stabilita a bezpečnost je průběžně sledována. (cs)
|
Title
| - Rychlá tramvaj - Hlubočepy - Barrandov
- Fast Tram - Hlubočepy - Barrandov (en)
- Rychlá tramvaj - Hlubočepy - Barrandov (cs)
|
skos:prefLabel
| - Rychlá tramvaj - Hlubočepy - Barrandov
- Fast Tram - Hlubočepy - Barrandov (en)
- Rychlá tramvaj - Hlubočepy - Barrandov (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/05:01108936!RIV06-MSM-21110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/05:01108936
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - monitoring; track stability; tram line; travel (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Zintegrowany system transportu miejskiego
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Stowarzyszenie Inzynierów i Techników Komunikacji RP
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |