Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Resilience jako psychická odolnost předpokládá, že jedinec se dokáže konstruktivně vypořádat s různými, mnohdy i obtížnými životními situacemi. V textu jsou charakterizovány jednotlivé teorie resilience s přihlédnutím k dynamice a procesuálnosti celého konceptu resilience, jehož specifičnost spočívá zejména v jeho multidimenzionalitě a rovněž v jeho chápání jako určitého zastřešujícího pojmu. Text příspěvku je zaměřen na protektivní a rizikové faktory, které v průběhu života jedince výrazně ovlivňují jeho schopnost vypořádat se s různými zátěžovými situacemi. Následně je v příspěvku charakterizován jednoletý výzkumný projekt zaměřený na zkoumání resilience u studentů Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
- Resilience jako psychická odolnost předpokládá, že jedinec se dokáže konstruktivně vypořádat s různými, mnohdy i obtížnými životními situacemi. V textu jsou charakterizovány jednotlivé teorie resilience s přihlédnutím k dynamice a procesuálnosti celého konceptu resilience, jehož specifičnost spočívá zejména v jeho multidimenzionalitě a rovněž v jeho chápání jako určitého zastřešujícího pojmu. Text příspěvku je zaměřen na protektivní a rizikové faktory, které v průběhu života jedince výrazně ovlivňují jeho schopnost vypořádat se s různými zátěžovými situacemi. Následně je v příspěvku charakterizován jednoletý výzkumný projekt zaměřený na zkoumání resilience u studentů Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (cs)
- Resilience as psychological resilience assumes that an individual is able to constructively deal with different, often difficult life situations. The text is characterized by individual resilience theory taking into account the dynamics and the concept of resilience processuality whose specificity lies mainly in its multidimenzionalitě and also in his understanding as a umbrella term. Text of the paper is focused on the protective and risk factors during the life of an individual greatly affects his ability to cope with various stressful situations. Subsequently, the paper characterized by a one-year project aimed at exploring resilience in students of the Faculty of Education of Palacky University in Olomouc. (en)
|
Title
| - Výzkum resilience u vybraných skupin studentů Pedagogické fakulty UP Olomouc
- Výzkum resilience u vybraných skupin studentů Pedagogické fakulty UP Olomouc (cs)
- Resilience research in selected groups of students of faculty of education UP Olomouc (en)
|
skos:prefLabel
| - Výzkum resilience u vybraných skupin studentů Pedagogické fakulty UP Olomouc
- Výzkum resilience u vybraných skupin studentů Pedagogické fakulty UP Olomouc (cs)
- Resilience research in selected groups of students of faculty of education UP Olomouc (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/12:33143200!RIV13-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/12:33143200
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - students; psychological resistance; multidimensional concept; Resilience (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Evropské pedagogické fórum
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |