Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The operational strukture of pupils# learning as an independent construction of knowledgeContemporary real conditions for the organization of learning as an independent construction of knowledge in teaching natural scieces.Alternatives of facility models of the chosen learning approach, which correspond to real ascertained conditions in the sphere of natural sciences.An experimental verification of the bearing of the assumed relation between the learning approach as an independent construction of knowledge and its facility, and the development of pupils# scientific thinking in the sphere of natural sciences. (en)
- Operační struktura učení žáků jako samostatné konstrukce poznatkůSoučasné reálné podmínky pro organizaci učení jako samostatné konstrukce poznatků ve výuce přírodovědných předmětů.Alternativy modelů facilitace zvoleného pojetí učení, které odpovídají zjištěným reálným podmínkám v oblasti přírodovědných předmětů.Experimentální ověření nosnosti předpokládaného vztahu mezi pojetím učení jako samostatné konstrukce poznatků, jeho facilitace a rozvojem vědeckého myšlení žáků v oblasti přírodních věd.
|
Title
| - Aktivní konstrukce poznání žáka v oblasti přírodovědných předmětů
- Aktive construction of student#s cognition in natural science disciplines (en)
|
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ez/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...vavai/cez/dodavka
| |
http://linked.open...ez/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...in/vavai/cez/faze
| |
http://linked.open...ai/cez/hlavniObor
| |
http://linked.open...vai/cez/hodnoceni
| |
http://linked.open.../cez/kategorieVaV
| |
http://linked.open.../cez/klicovaSlova
| - cognitively psychological theories of education, constructive methodology, learning as an independent construction of knowledge, general learning model, application learning model, facility of leaning, natural sciences, classic pedagogic experiment (en)
|
http://linked.open...icUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...icZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...cez/partnerHlavni
| |
http://linked.open...z/poceVysledkuRIV
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cez/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open.../vavai/cez/resort
| |
http://linked.open...okUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...okZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open.../cez/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
| |
http://linked.open...sledkuDodavatelem
| - Pozitiva a negativa konstruktivistických přístupů k výuce. Modely výuky v přírodovědných a lingvistických předmětech. (en)
- Pozitiva a negativa konstruktivistických přístupů k výuce. Modely výuky v přírodovědných a lingvistických předmětech. (cs)
|
http://linked.open...cez/zivotniCyklus
| |
is http://linked.open...omain/vavai/zamer
of | |
is http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
of | |