About: Aktivní konstrukce poznání žáka v oblasti přírodovědných předmětů     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Zamer, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The operational strukture of pupils# learning as an independent construction of knowledgeContemporary real conditions for the organization of learning as an independent construction of knowledge in teaching natural scieces.Alternatives of facility models of the chosen learning approach, which correspond to real ascertained conditions in the sphere of natural sciences.An experimental verification of the bearing of the assumed relation between the learning approach as an independent construction of knowledge and its facility, and the development of pupils# scientific thinking in the sphere of natural sciences. (en)
  • Operační struktura učení žáků jako samostatné konstrukce poznatkůSoučasné reálné podmínky pro organizaci učení jako samostatné konstrukce poznatků ve výuce přírodovědných předmětů.Alternativy modelů facilitace zvoleného pojetí učení, které odpovídají zjištěným reálným podmínkám v oblasti přírodovědných předmětů.Experimentální ověření nosnosti předpokládaného vztahu mezi pojetím učení jako samostatné konstrukce poznatků, jeho facilitace a rozvojem vědeckého myšlení žáků v oblasti přírodních věd.
Title
  • Aktivní konstrukce poznání žáka v oblasti přírodovědných předmětů
  • Aktive construction of student#s cognition in natural science disciplines (en)
http://linked.open...kovaStatniPodpora
http://linked.open...ez/celkoveNaklady
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
http://linked.open...vavai/cez/dodavka
http://linked.open...ez/duvernostUdaju
http://linked.open...in/vavai/cez/faze
http://linked.open...ai/cez/hlavniObor
http://linked.open...vai/cez/hodnoceni
http://linked.open.../cez/kategorieVaV
http://linked.open.../cez/klicovaSlova
  • cognitively psychological theories of education, constructive methodology, learning as an independent construction of knowledge, general learning model, application learning model, facility of leaning, natural sciences, classic pedagogic experiment (en)
http://linked.open...icUkonceniPodpory
http://linked.open...icZahajeniPodpory
http://linked.open...cez/partnerHlavni
http://linked.open...z/poceVysledkuRIV
http://linked.open...inujicichPrijemcu
http://linked.open...cez/pocetPrijemcu
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
http://linked.open.../vavai/cez/resort
http://linked.open...okUkonceniPodpory
http://linked.open...okZahajeniPodpory
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
http://linked.open...atUdajeProjZameru
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
http://linked.open.../cez/vedlejsiObor
http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
http://linked.open...sledkuDodavatelem
  • Pozitiva a negativa konstruktivistických přístupů k výuce. Modely výuky v přírodovědných a lingvistických předmětech. (en)
  • Pozitiva a negativa konstruktivistických přístupů k výuce. Modely výuky v přírodovědných a lingvistických předmětech. (cs)
http://linked.open...cez/zivotniCyklus
is http://linked.open...omain/vavai/zamer of
is http://linked.open...n/vavai/cez/zamer of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 85 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software