Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výzkumný záměr ŠKOLA A ZDRAVÍ PRO 21. STOLETÍ představuje široký, multidisciplinární projekt, kde se spojují odborníci společenských a přírodních věd zabývající se zejména vzděláváním učitelů, tj. pedagogové, lékaři a psychologové, rozpracovává využívánía ideologie v životě současné školy. Projekt se zabývá problematikou zdravého životního stylu a zdravotního chování, které škola může a má ovlivňovat, a chce dát škole informace, které by umožnily zefektivnit výchovu ke zdraví zejména mladé generace. Cílzabudování problematiky zdraví v jeho složce tělesné, psychické a sociální do základního školního vzdělání, vytvoření metodologické a metodické koncepce výchovy a podpory zdraví a ověření evaluačních nástrojů ke zjišťování efektivity zdravotní uvědoměloszáměru vycházejí z materiálů Světové zdravotnické organizace (SZO/WHO) ZDRAVÍ 21 a následného vládního usnesení k Dlouhodobému programu zlepšování zdravotního stavu obyvatelství České republiky ze dne 30. října 2002, z rozpracování těchto závěru do škols
- The research plan SCHOOL AND HEALTH FOR THE 21st CENTURY represents a wide, multidisciplinary project in which specialists from social and natural sciences dealing with teachers education, educationalists,physicians and psychologists come together in order to elaborate the exploitation of modern world health policy and ideology in the life of current school. (en)
|
Title
| - Škola a zdraví pro 21. století
- SCHOOL and HEALTH for the 21st CENTURY (en)
|
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ez/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...vavai/cez/dodavka
| |
http://linked.open...ez/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...in/vavai/cez/faze
| |
http://linked.open...ai/cez/hlavniObor
| |
http://linked.open...vai/cez/hodnoceni
| |
http://linked.open.../cez/kategorieVaV
| |
http://linked.open.../cez/klicovaSlova
| - educationalists; SCHOOL; HEALTH (en)
|
http://linked.open...cez/partnerHlavni
| |
http://linked.open...z/poceVysledkuRIV
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cez/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
| |
http://linked.open.../prideleniPodpory
| |
http://linked.open.../vavai/cez/resort
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ez/ukonceniReseni
| |
http://linked.open.../cez/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...ez/zahajeniReseni
| |
http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
| |
http://linked.open...sledkuDodavatelem
| - Cíle výzkumného záměru byly zcela splněny. V některých položkách bylo dosaženo lepších výsledků proti plánu – zejména mezinárodní spolupráce a publikace. Projekt byl vyřešen v souladu s požadavkem na trvalou udržitelnost. Podstatným přínosem je zvýšení kvalifikační struktury týmu řešitelů. Vědecký záměr a výsledky výzkumu nebyly izolovány od výuky a promítly se do relevantních předmětů. (cs)
- The objectives of the project were fully met. In some parameters were achieved very important results. The project has been solved in accordance with the requirement for sustainability. A key benefit is the increase in the qualification structure of the team members. Scientific results of the research project and have not been isolated from teaching and were transferred into relevant subjects. (en)
|
http://linked.open...cez/zivotniCyklus
| |
is http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
of | - Care of children's voice condition
- Vademecum. Průvodce učivem dopravní výchovy na 1. stupni ZŠ
- Visual Basic.Net
- Calocagathia - Health Education Forum XII
- Object oriented programming in Visual Basic 2008
- RACISM
- Psychomotorika pre každého
- Through the looking glass
- Hodnoty a výchova
- Hodnoty a výchova
- School Hygiene in interwar Poland
- Opinions, attitudes and behaviour of parenst participating in the %22Non-Smoking is Norma%22 programme
- Prevence kouření ve škole
- Civilizace, hodnoty, zdraví a zdravotní problémy
- Zdraví - veřejný zájem a evropská priorita : Přínos 2. konference evropského veřejného zdravotnictví
- Similarities and differences between smoking and non-smoking ten-year-old children in primary schools
- Systém péče o zdraví a zdravotní gramotnost
- Nezbytnost soustavného rozvoje rozsáhlého systému péče o zdraví
- Primary cancer prevention at schools
- Why to smoke? Why not to smoke? Major reasons for children s decisions on whether or not to smoke
- Jak chránit děti před expozicí pasivnímu kouření v jejich domovech
- Research into the effect of advertising on the eating habits of children
- Nekotorije psichologičeskije faktory zdorovogo obraza žizni molodeži podrostkovgo vozrasta v češskoj respublicValeologija: sučasnij stan, naprjamki ta perspektivi rozvitku. Materiali konferencii
- Vybrané předměty směřující k analýze, řešení a prevenci aktuálních sociálních a výchovných problémů současné pedagogické praxe
- Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.
- Pohled studentů Masarykovy univerzity na primární prevenci patologických závislostí
- Existuje na našich základních školách stále ještě handicap ve výuce genetiky ?
- Ocenka effektivnosti pervičnoj profilaktiki zloupotreblenija narkotikami v češskich načalnych školach
- Gosudarstvennoje školnoje i medicinskoje obespečenije češskich zemel 18 i 19 vekov
- Evaluace preventivě-výchovných činností na základních školách s vizí možných inovací
- Jak propašovat zdravotní benefity a jiné užitečnosti do ŠVP?
- Charakteristiky kvalitní tělesné výchovy.
- Wie kann die Schule dazu beitragen, das Gesundheitsrisiko von Schüler / -inen/ -n bei Computernutzung zu minimierren?
- K možnostem autodiagnózy mluvního a zpěvního hlasu učiteli základní školy
- Psychologie duševního vývoje
- Dějiny psychologie pro pedagogy
- Výchovné poradenství
- Ochrana kačestva žizni kak koping-strategija razvivajuščegosja burnout-sindroma
- Mpembův jev - jev, nebo artefakt?
- Psychodynamická sonda do problematiky osobnostní kompetence pedagoga
- Geopatogenní zóny a lidské zdraví
- Media and Health Education Research Strategies in the Czech Republic: A Call for Inventiveness
- Učte děti o rizicích anorexie!
- Możliwości udzielania specjalistycznej pomocy dzieciom z problemami edukacyjnymi oraz z trudnych środowisk społecznych w warunkach szkół czeskich
- ÚROVEŇ ZNALOSTÍ A DOVEDNOSTÍ V POSKYTOVÁNÍ PRVNÍ POMOCI U ŽÁKŮ 8. TŘÍD ZÁKLADNÍCH ŠKOL
- Hodnocení aktivit primární protidrogové prevence studenty Masarykovy univerzity
- Realizace Minimálního preventivního programu v podmínkách základní a střední školy
- Podpora prosociálnosti ve školním prostředí
- Učitelé a první pomoc - cesty ke kompetenci
- Pěrvičnaja profilaktika zloupotreblenija narkotikami i jejo realizacija v načalnych školach - ošibki, nědostatki i vozmožnosti izmeněnija situaci
- Hygienic Conditions in polish school after World War I.
- Reflexe pedagogických činností a výsledků jako hodnota profesního seberozvoje
- Změny kvality hlasu učitelů měřené DSI ve vztahu k učitelské profesi
- Perception of difficulties caused by voice in primary school teachers
- Na pomoc učiteli chronicky nemocného žáka
- Biorytmy, jejich význam pro zdraví a jejich využití v pedagogickém procesu
- Problematika primární protidrogové prevence
- Nová skripta pro výuku Biologie člověka a Výchovu ke zdraví na Katedře rodinné výchovy a výchovy ke zdraví PdF MU
- Determinanty dopravní výchovy v didaktických technologiích na SOŠ a SOU
- Kognitivní vývoj dětí a školní vzdělávání.
- Uhlíková daň
- První zkušenosti z implementace témat primární prevence rizikového chování do školních vzdělávacích programů [CD-ROM]
- Problém zvaný fotovoltaika
- Pedagogická praxe jako prostředek evaluace ekologické/environmentální přípravy učitelů
- Třídní učitel jako integrující, koordinující a kooperující výchovný činitel
|