The aim of the project is an analysis of competitiveness of small towns (from 3 to 20.000 citizens) in the Czech Republic. Particular strategies and measurements will be proposed based on best practices from the Czech Republic and abroad. (en)
Cílem projektu je analýza ruzných aspektu konkurenceschopnosti a atraktivity malých mist v Eeské republice a zprostoedkování znalostí o tom, co by mila malá mista dilat, aby byla atraktivní a konkurenceschopná. Hlavním cílem rozšíoeného projektu je (1.) analýza dopadu soueasné celosvitové ekonomické a finanení krize na vývoj mist v Eeské republice a (2.)analýza postupu (strategií, opatoení), jak se mista snaží problémy vyvolané uvedenou soueasnou krizí oešit.
Solution process of the project proceeded over the years in accordance with the plan and the schedule. Single activities were accomplished. Scientific and technical outputs are on appropriate level. The results are useable for defined small towns and for (en)
Řešení probíhalo v průběhu let v souladu s věcným i časovým plánem. Jednotlivé aktivity byly naplněny a z toho prezentované odborné a vědecké výstupy jsou na odpovídající úrovni. Výsledky jsou využitelné pro definovaná malá města a jejich samosprávy. (cs)