Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Cílem projektu je navázat na předchozí projekt TAČR, volně pokračovat v jeho řešení a využít tak znalosti výzkumného kolektivu. Hlavním cílem je zatraktivnění veřejné dopravy osob (veřejné linkové i městské hromadné). Projekt se soustřeďuje především na splnění následujících cílů: - Vybudovat systém přepravy osob s přenositelností jízdenky mezi navazujícími spoji i u různých dopravců. Do tohoto systému pak zakomponovat jak systém zajížděk, tak i nově v ČR tzv. systém spojů na zavolání. - Dále zvýšit informovanost cestujících, zejména ve vozidlech, aktuálními informacemi o navazujících spojích, s možnostmi tzv. dynamických označníků, kdy jsou dle příjezdové zastávky zobrazovány aktuální informace odjezdu projíždějících linek. - Realizovat další provázání vlastností inteligentních zastávek na ochranu majetku a zdraví cestujících v neobsluhovaných čekárnách. Součástí by měl být i vývoj nové řídicí zastávkové jednotky pro systém zastávek na zavolání. - Vybudovat systém rychlého spojení, tj. zkrácení odbavení v zastávkách při použití nových metod odbavení. Řešení předpokládáme v použití platebních karet s “učící se” vozidlovou řídicí jednotkou, nákup jízdenek přes internet apod., včetně zkrácení čekání na křižovatkách ve městech pomocí preferencí veřejné dopravy. - Využít vozidla jako informačního zdroje pro cestující, realizovat systém zobrazování aktuálních zpráv a spotů na vozidlových LCD (dispečink LCD). - Zdokonalit dispečerské způsoby řízení o nové prvky, vytvořit dynamický systém výpočtů predikcí dojezdů vozidel na zastávky, využít výsledky pro plánování dopravy a úpravu grafikonů. Zavést také nové způsoby tvorby jízdních řádů včetně sledování a animace dopravy nad mapou při tvorbě jízdních řádů. - Navrhnout novou komunikační strukturu ve vozidlech, dále rozvíjet vozidlové řídicí jednotky, jednotky pro sčítání cestujících, komunikační jednotky, chování panelů apod., sjednotit komunikaci mezi vozidlem a dispečinkem.
- The aim of this project is to build on the previous project TACR, continue in newly given. The main goal is to make the public traffic transport more attractive. The project is focused on solving following goals: - set up a passenger transport system using tickets portable and still valid between connections carried on even by different operators. Furthermore, into this system the aim is also to incorporate the service of detours, any newly in Czech Rep. the service of connection on demand (on call). - increase the awareness of passenger, mainly in the coaches, in actual information about connection lines with the possibility of so-called dynamic timetables, where based on the upcoming stop information about the actual departure time of passing lines are given. - in case of intelligent stops, we want to further merge the features of property protection and passengers’ health protection in unattended waiting rooms. The development of new control unit for the system of the service of connection (stop) on call should also be a part of this goal. - build up fast connection, i.e. shortening check-in at stops by using new methods of check-in. Solution will be achieved by using credit cards with “smart” vehicle control unit, ticket purchase via Internet, etc. shortening of waiting on the crossroads in the cities using public transport preferences. - using vehicle as information source for passengers. Displaying the news and spots on LCD screens. - improving dispatching ways of management with new features, i.e. dynamic system of prediction calculation of vehicles at the stops. Using the results for planning traffic and graficon adjustement. Introducing new ways of timetable creation with traffic monitoring and animation on the map. - a new solution for communication structure in vehicles, development of vehicle control unit, counting passenger unit, communication unit, panel behavior etc. Unification of communication between vehicle and dispatching is also essential. (en)
|
Title
| - Intelligent telematics information system of public transportation II (en)
- Inteligentní telematický informační systém veřejné dopravy II
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - public transport-urban public transport-traffic control management- passenger check-vehicles equipment-communication protocols-control unit-information panels stopping (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
| |
http://linked.open.../prideleniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
| |
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |