Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - *1. The participation of the Czech Republic in the OECD project on the development of value-added models in education systems (preparing the Country Background Report, commenting on work of the expert group, preparing a final report on the OECD project) 2. Executing a pilot project on the determination of value-added in the Czech Republic (based on Czech and foreign experience and available data, supporting self-evaluation of schools and school improvement) 3. Elaborating recommendations on methods how to determine value-added (for the Czech Ministry of Education and School Inspectorate) (en)
- *1. Zajištění účasti ČR na mezinárodním projektu OECD “Zjišťování přidané hodnoty” (příprava národní podkladové zprávy, připomínkování práce mezinárodní skupiny expertů, vypracování závěrečné zprávy o mezinárodním projektu) 2. Pilotní projekt zjišťování přidané hodnoty v ČR (využití našich i mezinárodních zkušeností a dostupných údajů, podpora vlastní evaluace škol a zlepšování jejich práce) 3. Návrh metodického doporučení pro zjišťování přidané hodnoty (pro potřeby MŠMT a ČŠI)
|
Title
| - *Determination of value-added (en)
- *Zjišťování přidané hodnoty
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - school accountability, school evaluation, student assessment, development of value-added models, performance, quality, effectiveness, equity, inequality, school intake, family background, school factors, context questionnaire, comparative survey (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
| |
http://linked.open.../prideleniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Projekt byl řešen v souladu se zadáním. Byla dosažena řada originálních výsledků a to jak teoretických tak i výsledků s možností přímé aplikace. (cs)
- The research plan has been solved in accordance with the task. A number of original results has been achieved, namely theoretical as well as the results with possibilities for a direct application. (en)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
| - school accountability
- effectiveness
- inequality
- performance
- quality
- context questionnaire
- development of value-added models
- equity
- family background
- school evaluation
- school factors
- school intake
- student assessment
|
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |