Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Active participation on common AESOP activities, co-operation with other european planning schools within the AESOP congress frame on scientific, pedagogical and professional tasks (en)
- Zastupování škol urbanismu České Republiky v organizaci AESOP v roce 1999, zejména prezentace výzkumu na kongresu v Bergenu a na zasedání národních zástupců a řídícího výboru.
|
Title
| - AESOP Congress in Norway, Czech Planning Schoolis representation as National Representative in the Executive comitee (en)
- Kongres AESOP v Norsku, vykonávání národního zástupce v této organizaci, práce ve výboru reprezentantů
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - Planning, town planning, country planning, urban design, urban economy, urban ecology, urban sociolo (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Vědeckopedagogická činnost a sjednocení studijních programů urbanismu v rámci evropské vědeckovýzkumné činnosti v oblasti staveb měst a územního plánování (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
| - Planning
- town planning
- country planning
- urban design
- urban ecology
- urban economy
|
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |